heb je altijd een eisprong in de eerste maand

A

Anoniem

Guest
hai ik heb even een vraagje ik zit nu in de eerste ronde van het zwanger worden mijn vraag is heb je altijd een eisprong in de eerste maand ik hoor graag reacties groetjes

Hoi Liefding, ik denk het zelf niet, omdat je lichaam nog aan het ontpillen is, zou het kunnen dat je geen ei-sprong hebt. Maar het   kan ook voorkomen, dat je lichaam zoiets heeft van: Eindelijk en dat je uit allebei je stokken een eitje krijgt. Het verschilt per persoon, per pilsoort e.d..
Ik denk dat ik zelf geen ei heb gehad afgelopen maand (13 juli mijn laatste pil geslikt), dit aangezien we ons suf geklust hebben, haha!
groetjes
Sas

leuk dat je reageert ja ik denk ook dat je gelijk hebt en dat het per pil anders is ik ben bij de vorige zwangerschap de 2de maand aangeteld ik hoop dat we allebei snel zwanger zijn ik ben sinds zaterdag niet meer ongi dus proberen we ook veel te oefenen maar ja ik weet niet zeker of er deze mnd een eisprong is wanee moet jij ongi worden ja liever niet natuurlijk groetjes miranda

Hoi, ik ben gister ongesteld geworden, 28 dagen precies!
Volgens mij kan je het best gewoon foliumzuur slikken en blijven klussen, niet teveel aan denken schijnt ook goed te zijn, haha! Alsof dat een optie is...
Wie weet, is het ronde 2 wel al raak... We zien wel!

ja hoor dat kan gewoon!! Ik was gelijk zwanger na het stoppen met de pil!!

het kan maar het hoeft niet. het zogenoemde ontpillen dat is voor iedereen weer anders.
Als je gaat temperaturen dan weet je het zeker!

Ester

Jullie hebben ook meteen mijn vraag beantwoord, thnx!

Ben ook met de eerste ronde bezig en vraag me  af hoe mn cyclus verloopt en hoe 't zit wat betreft mn ovulatie. Laten we hopen dat 't 'ontpillen' niet al te lang duurt

Succes!

Terug
Bovenaan