Heb je wel een eisprong als je eileiders verstopt zitten?

Hallo,

Ik vroeg mij af of je, als je eileiders verstopt zitten wel een eisprong hebt en dus ook temperatuursverhoging hebt? Of heb je dan geen eisprong? Wie weet dit?

Groetjes

Hoi Jetteke,

Voor zover ik weet kan je geen eisprong krijgen als je eileiders verstopt zitten. Je hebt dan dus ook geen temperatuursverhoging.
Mag ik vragen of je hier bang voor bent?

Liefs Annie1

Hi Jetteke25,

Ik kan je vertellen dat je gewoon 'n eisprong hebt!
Je maakt namelijk eitjes aan in je eierstokken en niet in je eileiders.
Als je eierstokken dicht zitten, is 't wel zo dat 't niet mogelijk/ of moeilijk  is voor je eitje, om in je baarmoeder terecht te komen!
Ik heb namelijk geen eileiders meer, weet er alles van.

Groetjes 4fun.

hoi,

Ik heb voor jaren terug een chlamidia infectie gehad. Inmiddels zijn we 8maanden bezig om zwanger te worden. Omdat het nog niet gelukt is ben ik bij de huisarts geweest en zij vertelde\ mij dat als mijn eileiders verstopt zitten ik geen eisprong en dus geen temperatuursverhoging kan hebben!

maar ik hoop dat jij gelijk heb dan is er mischien toch hoop voor mij!

groetjes Annie

Hallo!

Bedankt voor jullie reacties! Ik vraag dit omdat ik nu 13 ronden verder ben voor een 2e kindje. Ik begin me wel eens wat zorgen te maken, temeer omdat mijn dochter met een keizersnee is geboren...
Ik heb mijn huisarts 2 maanden terug al eens een mailtje gestuurd met de vraag wat te doen omdat een 2e zwangerschap op zich liet wachten maar hij zei mij gewoon nog maar even af te wachten, maar dat is zoooooooooo moeilijk soms.
En hoe langer het duurt hoe meer dingen ik in mijn hoofd haal.
Nou ja gewoon maar afwachten dus...

Groeten

Pas op wacht niet te lang! 
Na je 43 e houden de mogelijkheden bijna op in Nederland.
mijn dochter is nu 16 en ik kom er nu pas achter door een hsg dat ik 1 verstopte eileider heb.
voor ik zwanger werd van mijn dochter duurde het 3 jaar! En nu is hetmisschien te laat omdat ik met deze partner het bewust wel aan wil de kinderwens en met de vorige niet

Terug
Bovenaan