Yep, ook hier slapeloze nachten, maar niet zozeer omdat ik pieker of druk in mn hoofd ben. Ik lig gewoon maar wat naar het plafond te staren en te tellen hoeveel uren ik nog kan slapen tot mn zoon wakker wordt... Erg irritant.
Ik heb alweer behoorlijk last van bekkeninstabiliteit, dus ik ben al blij als ik mn dag doorkom met mn peutertje, of op mn werk. Mn huishouden staat echt op een tweede plan, evenals de leuke babyvoorbereidingen. Ik weet gewoonweg niet waar ik de energie weg moet halen...
Daar baal ik wel van hoor, mis het gefreubel en had zoveel plannen om zelf het een en ander te gaan maken en lekker te gaan shoppen voor onze kleine dame... het zit er gewoon niet in...
Morgen komt de stucadoor voor de kamer van mijn zoon, dan moet er nog een wandje geverfd, vloergelegd en zijn kamer ingericht. Als dat klaar is kan de babykamer aangekleed worden, de basis blijft zoals het nu is, alleen nieuw rolgordijn, en de aankleding wordt anders. Ik zou ook nog wel een wandje lichtroze willen verven, maar ik ben bang dat me dat niet gaat lukken en mijn man is helaas zoooo slordig met verven, dat ik dat ook niet zie zitten...;-)
Ach het komt allemaal wel goed, maar het is wel frustrerend als je in je hoofd vanalles wilt, maar je het gewoon niet voorelkaar krijgt...
Ik ben bijna 28 wkn nu