Heb jij dat ook?

- Worden jullie ook ineens om 4uur in de ochtend wakker en dan niet meer kunnen slapen?
- Dat je kleintje zo hard tegen je ribben trapt dat het pijn doet?
- Die nesteldrang?

Hoop wel dat het slapen binnenkort beter wordt, want ik ben werkelijk gebroken!

Hopelijk gaat het allemaal verder goed met jullie! Morgen week 27 in - gaat zoooooo snel!

x Suus
 
hej hej,

hier ook morge week 27 in..vind het ook heel erg snel gaan...gelukkig!!!:D

Ik slaap behoorlijk goed, af en toe wel wakker door het getrap van het kleintje maar (nog) niet pijnlijk en val wel weer redelijk snel in slaap!!

Nesteldrang...alles al redelijk op orde dus niet echt nodig..;) hihi alleen fleur krijgt nog nieuwe kamer..maar dat komt wel als ik straks vakantie/verlof heb!!

Ik hoop dat je weer beter gaat slapen want gebroken nachten is echt niets!!

Liefs Liesbeth
 
Ha Suus,

Het slapen gaat bij mij 'op en af''. Vannacht vanaf 5 uur weer klaarwakker en niet meer in slaap gekomen. Ben vooral bezig met allerlei baby-gerelateerde zaken, vaak echt kleinigheden. Vannacht bedacht ik bijvoorbeeld allemaal mensen die we ook een geboortekaartje moeten sturen. In plaats van die namen dan gewoon even op te schrijven blijf ik er maar over nadenken en slaap niet meer. Gaat helemaal nergens over, haha!

Ik voel mijn ukkie de laatste tijd steeds beter, maar het doet absoluut (nog) geen pijn. Misschien scheelt het dat we echt een klein kindje krijgen en ik iets minder ver ben dan jij, nu 23,5 week.

En die nesteldrang... heb ik ook wel last van. Helaas heeft de schoonmaakwoede nog niet echt toegeslagen (ben niet echt een huishoudelijk type), maar we zijn wel enorm bezig om het kamertje op orde te krijgen. En... zo gezellig bezig. We hebben nu vakantie, dus alle tijd om daar heerlijk mee bezig te zijn. Zó leuk!

Nou, ik hoop voor jou dat je snel weer lekker gaat slapen!

XX Marieke
 
Hoi

hier ook slapeloze nachten, om gek van te worden. En ja ook de nesteldrang is al erg goed bezig..... alles moet behangen, geverfd en gesausd worden. Alles moet netjes gestreken in de kast liggen, normaal ook niet zo... De strijkijzer weet niet wat hem hier overkomt..
Ik verneem onze kleine wel goed, maar het doet nog niet erg veel pijn. Ik heb het nog echt onder in de buik zitten. Deze week 25 weken.

Succes en vooral met deze warmte...
 
Gelukkig ben ik dus niet abnormaal ;-) Zou zo graag ook al gaan wassen haha, maar we moeten nog beginnen aan de kamer om de spulletjes in op te bergen.... kamer moet nog ontruimd van 'zware' meubelen waar ik niets mee mag... duurt me allemaal veeeeeeel te lang, maar dat mag de pret niet drukken!

Misschien vanavond voor het slapen maar een flinke wandeling gaan maken, kijken of het helpt!
 
Allemaal geen last van. Misschien omdat het de tweede is en ik me er daardoor minder druk om maak. Ik hoef ook geen kamertje te maken, want daar hebben we geen plek voor. De baby slaapt voorlopig bij ons op de kamer en dan bij haar grote broer.

Ik voel de baby wel trappen, maar wordt er niet wakker van en het doet ook geen pijn. Ik voel het overigens alleen onder in mijn buik, terwijl ik de eerste vooral bij mijn ribben voel. Ik heb daardoor het idee dat deze vooralsnog in stuit ligt.
 
De slapeloze nachten daar kan ik absoluut over meepraten. Vanochtend zat ik om half acht al gebroken op kantoor. Na urenlang wakker liggen en piekeren over alles, ben ik maar uit bed gegaan. Wel wennen hoor... Normaal gesproken kan ik altijd slapen; wat er ook gebeurt, kunnen slapen is mijn zekerheid. Nu dus niet meer :)

Het geschop is erg aanwezig, maar is nog wel redelijk schattig. Af en toe wat oncomfortabele uithalen richting blaas, maar daar blijft het bij.

Nesteldrang? Pffff, te moe.... hahaha!
 
Yep, ook hier slapeloze nachten, maar niet zozeer omdat ik pieker of druk in mn hoofd ben. Ik lig gewoon maar wat naar het plafond te staren en te tellen hoeveel uren ik nog kan slapen tot mn zoon wakker wordt... Erg irritant.

Ik heb alweer behoorlijk last van bekkeninstabiliteit, dus ik ben al blij als ik mn dag doorkom met mn peutertje, of op mn werk. Mn huishouden staat echt op een tweede plan, evenals de leuke babyvoorbereidingen. Ik weet gewoonweg niet waar ik de energie weg moet halen...

Daar baal ik wel van hoor, mis het gefreubel en had zoveel plannen om zelf het een en ander te gaan maken en lekker te gaan shoppen voor onze kleine dame... het zit er gewoon niet in...

Morgen komt de stucadoor voor de kamer van mijn zoon, dan moet er nog een wandje geverfd, vloergelegd en zijn kamer ingericht. Als dat klaar is kan de babykamer aangekleed worden, de basis blijft zoals het nu is, alleen nieuw rolgordijn, en de aankleding wordt anders. Ik zou ook nog wel een wandje lichtroze willen verven, maar ik ben bang dat me dat niet gaat lukken en mijn man is helaas zoooo slordig met verven, dat ik dat ook niet zie zitten...;-)

Ach het komt allemaal wel goed, maar het is wel frustrerend als je in je hoofd vanalles wilt, maar je het gewoon niet voorelkaar krijgt...

Ik ben bijna 28 wkn nu
 
Terug
Bovenaan