Heb jij een kerstwens?

Hoi mama's.

We houden allemaal super veel van onze dreumessen. Ze zijn zo lekker actief en hebben energie voor tien, maar ze kunnen ook lekker tegen je aan komen zitten om een verhaaltje voorgelezen te krijgen  of ze komen zomaar spontaan een knuffel of lekkere snotzoen geven. We smelten allemaal bij die gedachten.
We wensen onze kindjes natuurlijk het allerbeste, maar in deze tijd van het jaar staan we er allemaal even bij stil. Het lijkt me leuk en bijzonder om dit met elkaar te delen (wanneer je dit lekker voor jezelf houdt, ook prima hoor!). Dus:

Wat wens jij voor het komende jaar voor je allerliefste kleine schat?

Ik zal beginnen:
Ilse, ik wens voor  jou dat je  net zo vrolijk blijft als dat je nu bent, zo puur en helemaal jezelf. Ik wens dat  je veel gaat leren komend jaar en dat je op 'school' veel vriendjes en vriendinnetjes mag hebben. Ik wens ook nog dat je net zoveel van je broertje houdt als dat mama dat doet en  ik wens je nog zo'n lief  brusje!
Lieve Ilse, mama houdt van jou!

Liefs Jeske
mv Ilse en Stan

Wat ik wens voor mijn kleine meisje...

Dat haar mama nog heel lang bij haar mag zijn.. dat  ze een heel mooi jaar vol geluk en voorspoed zal hebben waar haar mama bij kan zijn.. Dat die ene ouder die ze heeft, voor heel lang bij haar is.

Het is een wens ontzettend uit het hart want afgelopen vrijdag is er een knobbeltje in mijn borst ontdekt. En alhoewel ik me groot hou werd het me gister te kwaad, de gedachten dat Evi het zonder mama zou moeten stellen en waarheen ze dan zou moeten heen gaan. Morgen ziekenhuis en gelijk voorlopige uitslag. Mijn moeder is aan borstkanker overleden, ik hoop dat mijn kaartjes beter  geschud zijn.

En dat Evi nog lang met haar mama samen mag zijn!

Lieve Evi, je bent mijn liefste mooiste kanjer!

Dikke kus

mijn kerstwens is dit jaar voor mij eigen gezinnetje.

Dat 2009 een jaar wordt waarin Jurgen weer lekker in zijn vel zit zodat we heerlijk kunnen genieten van al het moois om ons heen.

Mijn kerstwens is dat 2009 verloopt zoals de laatste 3 maanden verlopen zijn.

- met zijn drietjes spelen en spelletjes doen,
- met zijn drietjes een slaapverhaaltje lezen,
- met zijn drietjes in bad,
- met zijn drietjes knuffelen,
- met zijn drietjes lol hebben,
- met zijn drietjes leuke dingen doen
- met zijn drietjes de dingen positief bekijken,
- met zijn drietjes Disney films kijken enz enz........

Maar ook met zijn drietjes  huilen als we daar zin in hebben....gewoon omdat het oplucht!

Kortom.....met zijn drietjes gelukkig zijn en iets moois van ons leven maken. Hopelijk komt er snel een oplossing voor onze huisvesting en kunnen we in 2009 in een nieuw huisje een echte nieuwe start maken!!

Groetjes Fonske

Hierbij een kerstwens voor mijn dochter Marissa:

Moppie, ik wens jou een hele gezellig kerst samen met alle oma's en opa en rest van de familie en dat 2010 een liefdevol jaar wordt met mama en papa samen!

Groetjes Bianca mv Marissa.

Haha, zie dat ik 2010 heb neergezet, maar eerst moet uiteraard 2009 nog komen. Ben weer wat voorbarig. Maar hoop ook in 2009 een liefdevol jaar te mogen hebben.

Terug
Bovenaan