Heb jij ook ADHD??

Geen medicatie meer, dat heb ik na mijn studie gelijk stopgezet. Dan maar wat minder concentratie en kunnen doen, maar blijf t niet mn hele leven slikken.
 
Hai Renee 88
Hoe doe je dat met kids??
Ik bedoel hoe bewaar jij je rust in het gezin? Of heb jij het alleen met concentreren?
Ben erg benieuwd naar verhalen van andere, want ik weet het soms niet meer :(
 
Ik doe nog niks met kids, behalve dat ik docent ben, haha, maar geen eigen kids. Eerste kindje zit nu in t 3e trimester:) de verloskundige heeft t wel genoteerd, adhd, maar verder hebben we er nog geen aandacht aan besteed. Dus ik ga t wel zien allemaal:) maar goed, daar heb jij niks aan met je vraag dus...
 
Hihi beetje wel eigenlijk!
Wij willen voor een tweede gaan. Maar ik weet pas sinds half augustus 2014 dat ik het heb!Hoe verfrissend, alles maar dan ook alles viel op zijn plaats van vroeger tot nu.
Maar er is gezegd dat als je zwanger bent, er een bepaald hormoon wordt aangemaakt waardoor er 70% kans is dat je tijdens de zwangerschap er geen 'last' van hebt.
Mijn vraag aan jou, als ik zo vrij mag zijn.. Merk jij verschil?
 
Lastig te bedenken... doordat mn bloeddruk en heupen niet meewerkte ben ik al even na 20 weken gestopt met werken. Nu dus gewoon rustig thuis. Met alle tijd om chaotisch te doen, geen concentratie nodig ergens voor:p Dus ik denk dat ik geen verschil merk in adhd, er was me in ieder geval niks opgevallen, maar heb er dus ook nog niet echt op gelet of vergelijkmateriaal, aangezien je anders mooit zo lang gewoon thuis bent.
 
Terug
Bovenaan