Heb jullie gevonden zal me even voorstellen

Hoi allemaal,

ik heb jullie gevonden wat ontzettend leuk!

Ik zal me even voorstellen mijn naam is Nyrée Oostveen ben 29 jaar en ben in verwachting van mijn 2e kindje ik woon samen met mijn vriend Sammy mijn zoontje Devon en onze 2 katten.

Mijn zoontje heet Devon  en dit jaar op 06 juli word hij  het gaat zo snel!

Gisteren de 20 weken echo gehad en met dit kleintje gaat ook alles goed en het word een meisje we zijn helemaal blij, maar had niet echt een voorkeur hoor!

Ga eens even kijken wat jullie allemaal al hebben geschreven want we zijn al over de helft!

Groetjes,

Nyrée mama van Devon en ....

quote: devony schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2009 09:50:07'));

Hoi allemaal,

ik heb jullie gevonden wat ontzettend leuk!

Ik zal me even voorstellen mijn naam is Nyrée Oostveen ben 29 jaar en ben in verwachting van mijn 2e kindje ik woon samen met mijn vriend Sammy mijn zoontje Devon en onze 2 katten.

Mijn zoontje heet Devon  en dit jaar op 06 juli word hij 4  het gaat zo snel!

Gisteren de 20 weken echo gehad en met dit kleintje gaat ook alles goed en het word een meisje we zijn helemaal blij, maar had niet echt een voorkeur hoor!

Ga eens even kijken wat jullie allemaal al hebben geschreven want we zijn al over de helft!

Groetjes,

Nyrée mama van Devon en ....

Hoihoi,

Leuk dat je ook komt schrijven. Wanneer ben je precies uitgerekend.

En je mannetje al weer bijna 4, wat zal hij groot worden. Leuk hoor een meisje, juni is echt een jongensmaand op dit moment, dus we kunnen wel wat meisjes gebruiken

Groetjes Nanda, mv Tess (17-8-06) en 21+6wk zwanger

Hoi Nyrée,

welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
Je oudste word al weer 4, wat gaat de tijd toch hard hè. Onze zoon word bijna 2. Het lijkt zo lang geleden dat ie als klein babietje in m'n armen lag.

Liefs,

Hallo Nyrée,

Welkom op de site! en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je je goed
voelt.
Erg leuk een meisje! Misschien volgen er toch wel meer meisjes...
Leuk een knulletje van 4. Die begrijpt natuurlijk al goed wat er aan de hand is.

Groetjes Yvonne 19+3 weken

Hoi meiden,

Ja juni is echt een jongensmaand toen ik van Devon zwanger was waren het in die tijd ook bijna alleen maar jongens.

Ik ben 22 juni uitgerekend vind het allemaal weer ontzettend spannend het is namelijk alweer zo'n tijd geleden dat ik zo'n kleintje in mijn armen heb gehad, hier thuis heb ik een grote jongen in mijn ogen dan en die vraagt elke keer mama wanneer word mijn zusje geboren hij is er heel erg mee bezig en komt vaak mijn groeiende buik een knuffel geven en is ook heel voorzichtig bij mij terwijl hij echt een rauwdauwer is stoeien doet hij dan ook niet meer met mij maar met zijn vader.

Groetjes,

Nyrée mama van Devon en ...

Terug
Bovenaan