heb krampen /steeken in mijn buik

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal.
ik ben er zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben .
van mijn eerste kindje.
heb in januari een miskraam gehad na 6 weeken.
ben nu 5 weeken zwanger.

heb een vraag ik heb soms last van lichte kramp/steeken onder in mijn buik.
is dit wel goed??????????/
het is toch niet een teeken dat het weer fout gaat?

of is het innesteling?
groetjes n

Ik kan je niet met zekerheid zeggen maar ik heb het ook hoor en ik ben donderdag 6 weken ik verga soms ook van de pijn van de steken in mijn buik.
ik ben dan ook bang ohjee straks gaat het fout maar   tot heden gaat het nog goed.
probeer er niet te veel stres om te hebben want dat is niet goed

succes met deze zwangerschap!

he daar heb ik dus ook last van. Kan me dat bij mijn eerste helemaal niet herinneren, maar goed daar was ik dan weer kotsmisselijk van en dat ben ik nu totaal niet. ik ben bijna zeven weken zwanger en heb dus ook van die menstruatie-achtige pijnen. Ik weet eigenlijk niet of het kwaad kan, ga er vanuit van niet zolang ik geen bloedveries heb en de pijn niet constant aanwezig is. Bij mij steekt het voora S avonds en s nachts de kop op en ja dan zit je stil en ga je er dus op letten en dan lijkt de pijn helemal tien keer erger.

Hoi,

Ik ben 6 weken zwanger van ons tweede kindje. En ook dit keer heb ik, net als jij, krampen en steken in mijn buik. Natuurlijk kan ik niet met zekerheid zeggen dat het erbij hoort en dat het niks ernstigs is, iedere vrouw en ieder lichaam is natuurlijk anders!! Als je zekerheid wil hebben raad ik je toch aan even contact op te nemen met de verloskundige.
Nou succes verder en doe het gewoon lekker rustig aan.

Groetjes Vlinder

Hoi,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik zit in dezelfde situatie als jij. Ik heb vrijdag 21 april ondekt dat ik weer zwanger ben, ik heb in mei 2005 een miskraam gehad. Ik had de dag ervoor (op cyclusdag 28) toch echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar omdat ik al zo'n 10 dagen last had van gevoelige en gezwollen borsten, heb ik toch maar een test gedaan afgelopen vrijdag. En jawel hoor: hartstikke postief, de bloedtest in het ziekenhuis dezelfde dag bevestigde dit. Maar ook ik  blijf sindsdien dat 'ongesteldheidsgevoel' houden. Met name 's avonds en 's nachts en wanneer ik naar het toilet ben geweest. Op een ander forum heb ik deze vraag voorgelegd aan een verloskundige en zij  antwoordde dat dit gevoel helemaal niets zegt over het feit of het wel of niet goed blijft gaan, alleen als je heftige buikkrampen krijgt met helderrood bloedverlies, heb je kans dat het mis gaat. Veel vrouwens hebben last van dit gevoel. Ook vond ze de hcg-waarde die in mijn bloed was gemeten 'supermooi'. Dat stelde mij toch wel wat gerust. Over twee dagen (28 april) mag ik - wanneer mij dat gerust stelt - opnieuw bloed laten prikken. Dan kunnen ze zien of de hcg-waarde voldoende gestegen is. 10 mei heb ik een afspraak voor een echo, pas als ik heb gezien dat alles goed is zal ik opgelucht kunnen ademhalen.

Ik hoop dat mijn antwoord je een beetje gerust heeft kunnen stellen.

Groetjes en sterkte, Teri

Hoi! Ook ik heb bij al mijn zwangerschappen deze steken gevoeld. Ik heb
me er nooit zorgen over gemaakt, omdat ik in boeken over zwangerschap
en op internet heb gelezen dat het komt doordat de baarmoeder nu een
andere positie in moet gaan nemen in je buik. Dat geeft de eerste weken
wat kramp. Als de baarmoeder wat groter wordt en gaat rusten op het
bekken, gaan de steken over.

Zolang je dus geen last hebt van bloedverlies, zou ik me geen zorgen maken (juist een teken dat het goed groeit!!). Toi toi,

Sisi.

hoi allemaal erg bedankt voor jullie reacties.
er is vandaag iemand langs geweest van moeders voor moeders.
zij heefd nog een test bij mij gedaan .
en ben nog steeds zwanger.
zij zij ook dat het er allemaal bij hoord
en jullie berichtjes hebben mij ook erg gerust gesteld.
heel erg bedankt allemaaal.
het groote genieten is begonnen

groetjes n

Hoi hoi,

Ik heb daar ook veel last van gehad in de zwangerschap, waarschijnlijk is dat gewoon bandenpijn en dat is heel normaal.
Ik had met 3mnd zo'n pijn en steken dat ik dacht dat er wel iets mis moest zijn, ik heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn, maar ook dat bleek gewoon bandenpijn te zijn.
Maar als je je er niet zeker bij voelt kun je altijd je vk even bellen, ookal ben je nog maar kort zwanger, daar zijn ze voor...
Een hele fijne zwangerschap, geniet ervan en maak je niet te veel zorgen.

Groetjes Mary jane

Terug
Bovenaan