heb last van de duivels hé nu al?????????

A

Anoniem

Guest
Ha dames,

Ja ben vanaf vanmiddag een beetje aan het vloeien en ben dus voor het eerst weer ongi na mijn mk!!!
Das al best snel, maar ben er ergens ook blij mee, want dan werkt me lichamm toch weer normaal zeg maar!!!
Alleen heb wel aardig wat krampen is dat normaal weet iemand dit na een mk???
Dus nu kan ik gaan tellen tot mijn volgende nod hoop ik normaal 28 dagen dus is afwachten!!!
Maar wilde jullie dit ff laten weten!!!

Jullie allemaal succes voor iedereen die aan het wachten is!!!

Liefs Sandy

Hee Sandy!

Lijkt mij alleen maar goed dat je alweer je ongi hebt...zou betekenen dat je lichaam snel aan het opknappen is...
Heb er geen ervaring mee hoor maar volgens mij is het wel een goed teken!!
En die krampen erbij..zijn dat niet gewoon met de ongi gepaarde klachten.
Of twijfel je daaraan ´=       ....hmmm mijn tekens op het toetsenbord doen weer raar...dat moest een vraagteken zijn...

Nou succes!!
Liefs Linnepinnie

Hee Sandy!

Lijkt mij alleen maar goed dat je alweer je ongi hebt...zou betekenen dat je lichaam snel aan het opknappen is...
Heb er geen ervaring mee hoor maar volgens mij is het wel een goed teken!!
En die krampen erbij..zijn dat niet gewoon met de ongi gepaarde klachten.
Of twijfel je daaraan ´=       ....hmmm mijn tekens op het toetsenbord doen weer raar...dat moest een vraagteken zijn...

Nou succes!!
Liefs Linnepinnie

Hoi Sandy.
Wat fijn voor je! Eindelijk een beetje duidelijkheid!
Ik weet ook niks zinnig over de krampen maar hoop dat ze snel weggaan!
Even de ongie en dan weer flink klussen haha.
Veel succes en veel plezier!
Nog bedankt voor je berichtje!!!!
Liefs Mikkie

Nou goed hoor , ik zit er ook op te wachten en liever vandaag dan morgen want dan weet ik weer dat alles goed zit. Nu blijf ik steeds in de onzekerheid van zal het dan toch weer raak zijn ??? In mijn achterhoofd weet ik wel dat dat zo niet zal zijn, maar dat kleine beetje hoop blijft toch.....ook heb ik alweer een test gedaan maar die was negatief.
Gatver...ben er weer veels te veel mee bezig!!
Groetjes, en straks kun je er weer lekker tegenaan!!!
Alida.

He meid,
Ik denk ook dat het een goed teken is. Je lichaam is bezig om weer de oude te worden denk ik. Die krampen weet ik ook niet. Moet zeggen dat ik ook soms een ongi heb die ik bijna niet merk en een volgende keer loop ik krom van de krampen.
Veel succes en veel klusplezier haha.

Hoi Sandy,

Wat fijn dat je lichaam de draad weer heeft opgepakt. Ik hoop voor je dat het normaal is om krampen te hebben. Heb je daar normaal als je ongi wordt geen last van? Als het aanhoudt, misschien dat je dan de huisarts even kan bellen...

Sterkte en op naar de volgende ronde, he?!!!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan