heb me suf gekocht op konninginnen dag

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden

ja ik heb me suf gekocht op konninginnen dag hou er toch zo van lekker rond snuffelen.

leuke kleding voor sverre werd veel aangeboden voor meiden balen maar toch best wel veel kunnen scoren voor weinig. en zo leuk veel merk kleding

- kleding churts mcg gregor nopies exprit rompertjes en lekker op de groei
- vissekom
- parasol voor boven de kinderwagen
- vracht auto voor in de zandbak voor men nichtje
- klei waar je alles van kan maken
- auto's alvast voor in de garage voor men nichtje
- fiets zitje en scherm voor op de fiets
- een speel ding voor in de box

helaas was ik wat laat en was het weer effen soms niet zo mooi was toch een geslaagde dag.

nou doei doei lucy

wat hebben jullie gedaan? ben wel benieuwd.

Hoihoi,
leuk dat je zoveel gekocht hebt!! Wij zijn eigenlijk alleen bij opa op de koffie geweest, verder hebben we niks gedaan. Lekkere luie dag dus!

groetjes
Mandarijn

Ik vind Koninginnedag altijd veel te druk, dus wij zijn met vrienden en hun kidneren van 2 en 4 jaar lekker naar Blijdorp geweest! Lekker rustig, joh!

Hoi,

Ook ik ben lekker wezen snuffelen gisteren! Ik heb een legokasteel en lego voor mijn zoon van bijna 2. Een babyschommel en een muziekactivitytafel voor Elize gekocht en dat allemaal lekker voor een prikkie!!!

Hey meiden,

ook ik heb me op de kindervrijmarkt bij ons in het dorp suf gekocht aan baby-speelgoed. Vooral veel leuke speeltjes voor in de box (die afgekloven kunnen worden ) en daarnaast een grote vloerpuzzel van zacht kunststof (mooie zachte ondergrond voor het spelen op de vloer).
Gisteren zijn we naar Burgers Zoo geweest. Zo leuk! Lars was heerlijk wakker en vrolijk en keek zijn ogen uit (vooral naar de mensen; ik vraag me af hoeveel dieren hij heeft gezien). Hij mocht bij papa in de draagzak en met enige regelmaat voelde ik een klopje op m'n schouder: wilde de kleine man weer wat aandacht. Kortom: een geslaagde dag!

Groetjes, Marijon

Terug
Bovenaan