heb mijn eerste echo gehad!

Hallo allemaal,

nou donderdag was het dan zover we konden voor een echo volgens de planning zouden we 8 weken en 2 dagen zijn, Bij het echo centrum aangekomen werden wij ontvangen en kregen we uitgelegd wat ze precies ging doen, eerst een uitwendige echo, heelaas was er niks te zien hebben best lang geprobeert maar kregen niks te zien, dus vroeg ze og ik een inwenige echo wou, aangezien ik me er al op had ingesteld dat het wel en inwendige zou worden vond ik dat geen probleem, en jaar hoor een mooi "boontje" van 74 mm lang, heel indrukwekkend om te zien, ook zagen we een klein wit fikkerent vlekje, dat was het hartje dat klopte, het is nu echt, je hebt gezien dat het leeft, dat er echt iets zit, maar ik ben dus vandaag precies 8 weken. dus een weekje minder dan we dachten, maar dat maakt niet uit, nu krijg ik over 4 weken weer een echo, hoop dat er dan meer een kindje te zien is, ( begrijp me niet verkeert hoor, ik ben ook heel blij met mijn "boontje".

groetjes esther.
 
Hoi Esther
Kan me voorstellen dat je een beetje onzeker was toen ze uitwendig niets kon vinden!!
Gelukkig was het inwendig wel gelukt en heb je het kindje kunnen zien!! Fijn hoor!!
Geeft een veel zekerder gevoel, he??
Ik ben nu 13 weken en moet a.s vrijdag naar de vk. En ik vind het erg spannend!!! Het zal heus wel allemaal goed zijn, maar omdat je er nog niets van merkt vraag je het je toch af!!

Dusss.. moet ik nog ff een paar dagen wachten!!
Succes he??
Catelijne
 
GEFELICITEERD!

Mijn gyn vertelde me dat als je eenmaal een kloppend hartje op de echo hebt gezien, de kans dat het misgaat met de zwangerschap heel erg klein is!

Ik heb daarna ook nog een echo met 11 weken gehad, en daar was echt veel meer op te zien: je kon duidelijk een hoofdje, lijfje, armpjes en beentjes onderscheiden en het bewoog ook nog eens allemaal. Zo leuk!
Natuurlijk is het dan nog steeds heel erg klein, dus fijne details zie je dan nog niet, maar het is echt nog een stuk leuker dan de echo bij 8 weken.

Dus: alvast iets om je op te verheugen!

Groeten,

N.
 
Bij mij konden ze met 11 weken en 5 dagen uitwendig niets zien, inwendig was er ook met moeite een mensje op te herkennen. Verwacht dus ook niet te veel van de echo over 4 weken!
 
ik heb met 9 weken een uitwendige en inwendige echo gezien en hij was ontzettend duidelijk ook uitwendig alleen om hem haar precies op te meten moest het inwendig gedaan worden.
de foto staat op babybrabbel onder echo's je ziet duidelijk het hoofdje armpjes en het rompje en een beentje en we zagen op het schermpje heel duidelijk het hartje en het maagje werken en dat allemaal met 9 weken heel wonderlijk en we hebben een schitterend plaatje van ons kind! het ligt er nu ook maar net aan wat voor een apparatuur ze hebben de 1 heeft betere dan de ander!! maar een kloppend hartje is nu even het belangrijkste toch??
liefs sandra
 
Terug
Bovenaan