Heb nog een vraagie..!!!

Hallo Allemaal....

Ik Zit Nog eigenlijk met een vraagie...Ik moet morge de samenlevingstest...maar wat gaan ze daarna doen... moeten we dan weer zeg maar in die week weer klussen en moet ik dan weer terug kommen....??? want het zit namelijk zo... mijn vriend gaat morge op oefening (hij is militair) wel gewoon in nederland.. maarja toch hij is er dan 2 weken niet...dus hoe we dat gaan doen... weet ik niet.... en anders als we moeten klussen moet hij gewoon maar ff naar huis kommen!!!

Hoe ging dat bij jullie ????? moet je dus weer klussen dan die week??? of hoef je dan niet meer 2 keer per week naar het ziekenhuis???

Ik Zal het morge niet vergeten te zeggen tegen de dokter...

Brenie...

oke.... we moesten vrijdag en vandaag dus... dus ik weet niet of je daarna ook nog moet... op commando :D... maar me vriend zei al...als het moet is er altijd wel wat te regelen... dus het komt wel goed...

Ja vast wel joh, maar geloof echt dat het maar 1x nodig is.
Succes ;) en laat maar weten hoe het is gegaan, valt vast wel mee!

1x is inderdaad genoeg.Het gaat om het onderzoek.Ze nemen dan een uitstrijkje om te kijken of de zaadcellen door de baarmoedermond komen.Of dat dit niet lukt en je vijandig baarmoederslijmvlies hebt.

Terug
Bovenaan