Heb nog niet getest

A

Anoniem

Guest
Ik kon vanaf de 18 e testen maar heb het nog niet gedaan. Omdat bij mijn vorige zwangerschap pas naar drieen halve week positieve test kreeg. Elke maand twee testen kost best veel. Ben al over gegaan naar kruitvat teste. Dus dan maar langer geduld hebben. Wel ben ik erg benieuwd en probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Ben wel al twee dagen zwaar geirriteerd op alles (arme man en collega's) vanaf vandaag veel steken in mijn buik, al vanaf de 18 e al ongesteldheid krampen. Ook met vlagen pijnlijke borsten. Zou het zo zijn...
Sorry lang verhaal maar moest het even kwijt.
Gr.

als je een regelmatige cyclus hebt is het eigenlijk al duidelijk ...... ik duim voor je, ik heb ook nog niet getest om dezelfde reden.

Het blijft elke maand spannend. Vandaag weer geirriteerd, ook lijk ik meer te plassen dan voor heen. Mijn buik borrelt constant en heb steken in mijn baarmoeder. Ga bben morgeb testen, maar denk dat me lichaam me gewoon weer voor de gek houd.
Gr.

Ik heb precies hetzelfde.volgens mij denkt dat lichaam van:ze gaan dat vrouwtje deze maand es goed onzeker maken:) word er ook gek van!!!!succes morgen ik lees het wel weer.ga voor je duimen.liefs nance

Succes hoor! Hopelijk is het raak. Ik heb denk al voor 100 euro aan testen verbruikt en elke keer negatief. Hopelijk staan er bij jouw 2 streepjes.

Terug
Bovenaan