heb nu al weer zin in koninginnedag

A

Anoniem

Guest
ik koop het liefst 2e handskleertjes, vind het echt zonde van het geld om dingen nieuw te kopen. Maar via marktplaats is toch wel een gedoe, alles is verder weg dan je wilt en opsturen maakt het dan weer financieel onaantrekkelijk. Geef mij maar koninginnedag. Heerlijke veel moeders die dure spullen hebben gekocht en voor bijna niets doorverkopen. Voor 50c of 1 euro leuke shirtjes en broekjes, jassen voor 1 of 2 euro en sokken voor 10 cent. Dan koop ik graag en VEEL! ;-)

Ik heb kleertjes tot aan maat 74 gekocht vorig jaar... Mirne is nu pas 65 cm dus daar houdt ze het wel in uit tot eind april.

Barbara

Zelf ben ik enorme fan van Ebay... De leukste kleertjes en ook de verzendkosten zijn vaak helemaal niet zo hoog.
Groetjes happyM.

bij c & a nu shirts voor 1 euro.

Ik koop heel veel bij zeeman. Niet duur en erg leuk

Gr Pauline

Hoi,

Ik koop ook heel veel bij zeeman en wibra, niks mis mee en het is heel leuk en arg belangrijk niet duur. Soms koop ik ook wel iets duurder als er opa of oma jarig is ofzo. Maar tweedehandskleding is niks voor mijn. Ik weet niet hoe het komt maar ik doe het niet.

Groetjes Nancy

hallo

ik koop ook veel 2de hands, ze zijn er zo uit gegroeid en de kleren zien er nog zo goed uit, dat het zonde is om er zoveel geld uit te geven..
ook heb ik veel kleertjes gekregen van vrienden en kenissen, ik heb in de komende maten 80-86-92 in totaal 2 chips  dozen staan en in de kast hangt ook al kleding in die maten(eigenlijk hoef ik niks te kopen maar het zijn zo'n leuke kleertjes haha)  
inderdaad ik kijk ook uit naar koninginnedag, lekker slenteren en kopen haha

Groetjes Veronique mv Daniëlle

Mijn moeder kwam nhet langs en had een leuk stelletje voor Tess gekocht bij de Wibra. Twee-delig voor maar 8.99. Een tuniek roze met wit en een broekje van hetzelfde eronder.
Nou dat is toch leuk kopen, ik hoef geen merkkleding (is wel erg leuk hoor maar ook erg duur en ze zijn er zo uit.)
Mijn moder vindt het ook erg leuk om zelf kleren te maken dus ze heeft de eerste stofjes al gehaald.

Sandra mv nick en Tess

Ja leuk he Koninginnedag, kijk er ook al erg naar uit om leuke dingetjes voor Marissa te kopen. Ik heb vorig jaar daar een badje gekocht en een wippertje waar we erg veel plezier van hebben. Nu wil ik eigenlijk een eetstoel kopen, maar eigenlijk is ze er nu al een beetje aan toe, dus ben bang dat ik niet zo lang kan wachten.

Terug
Bovenaan