Heb nu de smaak te pakken, hihihi,

wat een schatjes!!!! Zijn jouw meiden ook zulke moedertjes voor Marin? Wat heerlijk zeg die 3 meiden samen!!

Heb net je verhaal gelezen en het lijkt me zo fantastisch om zo'n kindje in huis te hebben voor 8 weken! Ik heb net even in de zon een kop koffiegedronken en stond op het punt om er de brui aan te geven hier, zoveel negatieve reacties, zo jammer van de energie! Maar dit soort verhalen maken het dan toch echt waard om hier nog te blijven.

Ik ga je zeker binnenkort mailen!!!
liefs Stephanie
ps: keep them coming die fotos!!

Hoi Stephanie,

Niet weggaan hier hoor! Ik vind je juist zo gezellig!

De meiden zijn idd erg goed in moederen over Marin. Af en toe wel eng hoor, pas kwam Nadia met haar de trap af! Ze lag te huilen in bed en ik zat ff op de wc, dus had Nadia haar maar opgehaald.
Maar wel erg leuk, ze zijn echt helemaal gek op elkaar, puur genieten hoor, als ik ze samen zie!

Liefs Annemarie

Ik wou gisteren al reageren maar er waren berichtjes die mijn aandacht eerst trokken hihi. Maar dan nog. Gaaf 3 meiden en leuk bij de oudste de tanden uit. Het zijn knappe dames hoor! Zeg ze dat maar!

Groetjes Kirsten mama van Tyche

bedankt voor de complimentjes! Ik vind zelf ook wel dat ik lekkere meiden heb, maar dat vind elke moeder toch?

Heb ook foto's op hyves, ben daar ook te vinden als mamamiep

Ja, leuk is die hè? Had ik al in m'n hoofd voor ze was geboren. Voordeel is dat je minder moeite hoeft te doen om ze te laten kijen, ze kijken dan automatisch al omhoog om te zien wat jij aan het doen bent!

Wat en schatjez wel leuk dat ze met elkaar zo goed over weg kunnen.

Ik heb een eigen site voor Lars  dat is ook wel leuk om te doen wen weblog met foto's bij houden.  

http://www.larsmandemaker.nl

.

Groetjes,

Bianca

Terug
Bovenaan