A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik kan opzich best wel wat klachten bij een zwangerschap plaatsen, dacht ik zo. Namelijk;
- Twee weken terug op twee dagen wat bruinig slijm.
- Tweek weken terug vlagen misselijk, maar dat is nu bijna niet meer.
- Vorige week echt een rot humeur, mijn vriend kon niets goed doen, echt op alles reageerde ik ontzettend sterk! (dit heb ik nooit zo sterk)
- En na een warme maaltijd rond 18 uur dan om 23 uur weer een knorrende maag.
- Net boven mijn schaambeen doet het sinds een week een beetje pijn als ik daar druk (wil morgen naar de huisarts eens horen).
- Af en toe een steek net als wanner je ongesteld moet worden.
Nu heb ik vanmorgen met ochtendurine getest. Een kruitvat merk. Deze gaf een erg vaag streepje dat ik niet zwanger zou zijn. Dit streepje was overigens heeeel kort zichtbaar.
Wat moet ik hier nu mee?
Ik kan opzich best wel wat klachten bij een zwangerschap plaatsen, dacht ik zo. Namelijk;
- Twee weken terug op twee dagen wat bruinig slijm.
- Tweek weken terug vlagen misselijk, maar dat is nu bijna niet meer.
- Vorige week echt een rot humeur, mijn vriend kon niets goed doen, echt op alles reageerde ik ontzettend sterk! (dit heb ik nooit zo sterk)
- En na een warme maaltijd rond 18 uur dan om 23 uur weer een knorrende maag.
- Net boven mijn schaambeen doet het sinds een week een beetje pijn als ik daar druk (wil morgen naar de huisarts eens horen).
- Af en toe een steek net als wanner je ongesteld moet worden.
Nu heb ik vanmorgen met ochtendurine getest. Een kruitvat merk. Deze gaf een erg vaag streepje dat ik niet zwanger zou zijn. Dit streepje was overigens heeeel kort zichtbaar.
Wat moet ik hier nu mee?