Heb ook getest

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik kan opzich best wel wat klachten bij een zwangerschap plaatsen, dacht ik zo. Namelijk;

- Twee  weken terug op twee dagen wat bruinig slijm.
- Tweek weken terug vlagen misselijk, maar dat is nu bijna niet meer.
- Vorige week echt een rot humeur, mijn vriend kon niets goed doen, echt op alles reageerde ik ontzettend sterk! (dit heb ik nooit zo sterk)
- En na een warme maaltijd rond 18 uur dan om 23 uur weer een knorrende maag.
- Net boven mijn schaambeen doet het sinds een week een beetje pijn als ik daar druk (wil morgen naar de huisarts eens horen).
- Af en toe een steek net als wanner je ongesteld moet worden.

Nu heb ik vanmorgen met ochtendurine getest. Een kruitvat merk. Deze gaf een erg vaag streepje dat ik niet zwanger zou zijn. Dit streepje was overigens heeeel kort zichtbaar.

Wat moet ik hier nu mee?

ehh ik denk dat je morgen nog ff een test moet halen en voor de zekerheid nog een x moet testen! geeft die ook nega moet je ff een paar dagen wachten!!

hallo,
ik snap je verhaal niet zo goed.een streepje dat je niet zwanger was???
had je 1 streep of 2?een 2e streep,hoe vaag ook = zwanger.maar die trekt niet meer weg.hopelijk heb je morgen bij de huisarts een positieve test.
groetjes kari

Hoi Kari,
Nou bij Kruitvat is het zo dat de streepjes gelijk aan elkaar moeten staan in beide vensters dus: l  en - is niet zwanger, maar  l en l wel.
Ik hoop dat ik het zo een beetje door symbolen heb kunnen uitleggen.
Bij mij gaf die aan dat ik niet zwanger ben, maar het streepje in het eerste venster was bijna niet zichtbaar, en heel kort daarop helemaal niet meer.

dus je had heel even 2 strepen en de eerste verdween en de 2e bleef staan?de 2e is altijd de controlestreep(dus waar de urine als laatste aankomt).of had je helemaal geen strepen meer?ik zou t gewoon nog s doen.als er eerst 2 strepen waren moet je wel zwanger zijn en als de teststreep niet goed was is de test niet goed.irritant he,die onduidelijkheid.ik hoop dat je gewoon lekker zwanger bent meid.
groetjes kari

Hoi 1983,

Ik snap wat je bedoelt hoor. Heb ook aantal keer de kruidvat test gehad en als ie idd n liggend streepje in t venster aangeeft ben je niet zwanger...waarom dat streepje op den duur weer wegvaagde weet ik niet, maar zolang t geen opstaand ( | ) is dan ben je helaas niet zwanger...tenminste..er is geen hcg gevonden. Kan t eventueel over dag of 3 nog eens proberen..

Succes!

xx

Ja, maar waarom is het dan geen duidelijk zichtbaar streepje, ik moest echt heel goed kijken.

Daar durf ik je geen antwoord op te geven....was t controlestreepje wel heeeel duidelijk? Misschien heb je t testding te kort in je urine gehouden (ik bedenk maar iets hoor...)...

Als je t niet vertrouwt zou je t nog n keertje kunnen doen..maar in principe als de controlestreep duidelijk is, heeft de test wel gewerkt...

Sorry kan je geen zekerheid geven..

xx

Terug
Bovenaan