heb t alweer gehad.

ondanks dat alicia 2 weken door slaapt 1 week niet en nu sinds een week weer wel ben ik dood en doodmoe!
en dan ook nog is 3 dagen van 9 tot 6 op school zitten!

zie het nu al niet meer zitten :(

Misschien even je ijzer en andere bloedwaarde laten controleren, misschien nog een na sleep van de bevalling..
Daarnaast moet je lichaam gewoon nog heel erg bijkomen van je zwangerschap/bevalling, 9maanden ontzwangeren hé, daar horen die dingetjes bij!!

Probeer vooral wel positief te blijven. Je kindje voelt ook echt aan als je niet lekker in je vel zit. En idd wat mj zegt je moet 9 maanden weer ontzwangeren.

idd wat mj zegt even je bleod laten nakijken en proberen te rusten wanneer je kunt. is niet niks hoor een kleintje en leren weet er alles van. had ook mijn oudste toen ik nog studeerde maar komt echt wel goed

Ik sluit me aan bij de adviezen van de andere dames. Even alles laten controleren voor de zekerheid. Wellicht is er lichamelijk iets aan de hand met je wat zo te verhelpen is. Ondertussen misschien hulptroepen inschakelen?

De combinatie studie en een baby is pittig, ik doe het ook dus ik snap hoe het is. Probeer, hoe moeilijk ook, een balans te vinden die voor jou/jullie werkt.

Succes, meid!

Ik vind het ook enorm zwaar hoor! En denk niet dat er iets mis is met mijn ijzerwaarden en mn vitamine inname...
moet in mn eentje voor 3 kids zorgen en Florian wordt 2 of 3 keer wakker en Joris om 6.00u...dus ben vaak al om 5.15u in touw...ga altijd op tijd slapen...nu ook hoog tijd! Tandvlees loopt in ieder geval wel erg zacht ;-)

Maar eens studie erbij lijkt me ook heel erg pittig! Sterkte ermee!

het lukt allemaal wel maar nu nog 1 probleem erbij. sinds gister is alicia heel erg eenkennig geworden en huilt ze wanneer ze bij pappa op de arm ligt. wil ook niet bij heb de fles krijgen...
iemand tips?
want ik lag gister van half 7 tot half 10 te slapen en daarna na de voeding van 11 uur weer tot half 7

Terug
Bovenaan