heb TOCH het gevoel!

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,
Ik heb gister ook een bericht geschreven, dat ik van de week een test van kruidvat had gedaan licht positief uitviel, en dat ik bij de okter een test had gedaan, en dat die negatief uitviel.
hele teleurstelling eigenlijk, ..Maar de dokter zei ook dat ik de test misschien te vroeg had gedaan, want was 5 dagen te vroeg.
Hij zei ook dat zijn test misschien niet zo heel erg gevoelig was en die van kruidvat wel, dus moet ik het dus volgende week over doen, maar toch heb ik ECHT   het gevoel dat ik zwanger ben.
Zo rustellos, mn borsten doen zeer en mijn temperatuur is al een paar dagen verhoogd, zo een 37,6, normaal heb ik 37.
Ook ben ik snel kwaad en emotioneel, heb ook steeds het gevoel dat ik ongesteld ben of moet worden, het gevoel alsof het eruit loopt, en als ik dan kijk, is het afscheiding, net alsof ik een beetje heb geplast, want het is gewoon een beetje nattig.
Ook het gevoel dat ik ongesteld ben, dat gevoel dat je de eerste paar dagen heb van je menstruatie.
jemi,...Ik moet maar gewoon afwachten.

Eigenlijk was het helemaal niet de bedoeling om zwanger te worden, maar na die licht positieve test zijn we er zo mee bezig mee geweest, dat mn mannetje nou ook wel weer graag wil.
Dus ben nou al en paar dagen gestopt met de pil.
 maar ja,...toch hoop ik eigenlijk dat ik gewoon zwnager bent, ik voel het gewoon.
mn gevoel kan ernaast zitten???( hoop van niet.
owja, nog zoiets raars...De poedel van mijn moeder moet nooit wat van me hebben, behalve als ik zwanger bent, wat doet ie??/Ze sproingt op mn schoot en wil er niet meer af, en gromt als er iemand aan me wil zitte.
best wel vreemd heh??
Nou ik ga stoppe, het is inderdaad verslaafd deze site...maar wel heel leuk!
Liefs, nancejeuh

Nou meid ik hoop het voor je ik zal voor je duimen.

Groetjes miran

Terug
Bovenaan