heb toch weer leuke spullen gekocht

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen naar de kindermarkt geweest en weer leuke spullen gescoord. Echt voor bijna niks. O.a. wipstoel (voor boven), babyschommel, fietsstoeltje voor achterop, driewielertje, spiegel voor in de box en klein speelgoed (bal, puzzel, rups etc). Ik maak alles goed schoon en wat in de wasmachine kan was ik uit. Was alles bij elkaar 25 Euro kwijt denk ik. En het ziet er ook uit als nieuw. Dat is nog eens leuk kopen.

Hoi,

Ik weet niet of je een vaatwasser heb want daar kan je het speelgoed ook makkelijk in doen.
Ik had een babygym van internet, even poetsen, dan in de vaatwasser, heerlijk schoon.

Groetjes,
Monique

Klinkt leuk die kindermarkt...waar is dat?

groetjes Yvonne

leuk joh. dat brengt mij op ideetjes om ook beter me best te doen om dingen 2e hands te scoren. Scheelt echt een boel geld! (en is ook nog beter voor t milieu, haha)

Hier in limburg worden in de zomer bijna in elk dorp wel kindermarkten georganiseerd. Of van die tweedehands speelgoedbeursen en zo.  

he wat leuk en geen geld! ik had ook nog nooit van een kindermarkt gehoord. ga ook eens kijken of ze dat hier in de buurt ook hebben.

groetjes,
daphne

Een kindermarkt is dus een markt waarbij de kinderen hun "oude" speelgoed (en andere spullen) verkopen. Geen rommelmarkt of vlooienmarkt dus.

Terug
Bovenaan