Heb volgens mij echt wat gemist....

A

Anoniem

Guest
Ik lees al die leuke verhalen en zie al die leuke foto's van het uitje vandaag. Stukjes over dat jullie elkaar nu echt kennen enzo....heb het idee dat ik echt wat gemist heb. Is er nog plek op dit forum voor degene die vandaag mee zijn geweest....
Heb overigens een leuke dag gehad vandaag...mijn ventje is vandaag 3 geworden en we hebben flink feest gevieren. En heerlijk gefietst (hij dan) op zijn 1 echte crossfietsje!

nou dan heb jij vast ook een leuke dag gehad toch? gefeliciteerd met je zoontje en de volgende keer ga je toch gewoon mee.
En er is voor iedereeeeen plaats hier op het forum.

groetjes sandra

Ik voel me ook zo hoor,had het ook zo graag meegemaakt.
Net of je er nu niet meer bijhoort(zielig zijn we nu hè).
Maar,Gefeliciteerd met je grote vent!
Dat was vast ook een leuke dag.
Groetjes Tanja

Jullie horen er zeker nog bij hoor!!! Nu zijn we namelijk helemaal benieuwd hoe degene eruit zien die niet mee zijn geweest!!!!! (geldt niet voor jou Tanja, dat weet ik namelijk wel hahahahahahaha)

Jullie gaan de volgende keer gewoon mee hoor!!! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!!!

Groetjes happyM.

ja dat gevoel alsof we er niet meer bij horen.....

Bedankt voor de felicitaties!

hoi hoi

ja............ zucht......

je hebt luxe paarden en werkpaarden........................

liefs tobi

hahahahahahaha

Hahaha, zegge...nu wij elkaar kennen, betekent dat niet meteen dat we zonder jullie kunnen hoor! Dus jullie horen er nog net zoveel bij! Enne...bovendien....dit was maar tijdelijk toch? Volgende keer gaan jullie allemaaaal mee!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan