Heb wat geruststelling nodig!

Hallo meiden, ik hoop dat jullie mij wat gerust kunnen stellen!

Ik ben 16.2 dagen zwanger van nummer twee!
En ik heb vorige week de kleine een keer gevoeld en daarna nog een keer!
Echter voel ik die kleine nu al 5 dagen niet? Ik weet dat dat ook helemaal niet hoeft op dit aantal weken maar wordt er toch ongerust van.

Ik dacht: wow wat leuk dat ik die kleine al zo vroeg voel, maar eigenlijk is het helemaal niet zo leuk omdat ik nu steeds maar bezig ben om de kleine te voelen en het niet lukt!

Wordt er echt een beetje stil van!

Heb verder niet echt rede tot bezorgdheid, vorige week hartje gehoord en geen buikpijn of bloedverlies maar toch....

Groetjes Fenneke mv Jente en ?

Hey Fenneke,

Ik voel de baby's ook al even. Maar het komt voor dat ik ze dagen niet voel. En dan ineens wel een paar keer heel duidelijk op 1 dag.

Niks om je zorgen over te maken denk ik. Kun je het kindje al aan de buitenkant voelen? Als ik druk zet op mijn buik met mijn hand, dan voel ik eronder iets hards komen. Wanneer ik ze dus niet van binnen voel, zoek ik ze zo op, zodat ik dan toch nog contact heb. Misschien lukt dat bij jou ook?

Liefs,

Marye

Hoi,

Vanaf ongeveer 26 weken moet je je kindje elke dag voelen,en dan ook een aantal keer per dag..Dus je hoeft je nergens druk om te maken.Sommige voelen het pas na 20 weken een keer voor het eerst..Het is nog zo klein..

Geniet er lekker van!

Groetjes Elma,16 wkn 5 dgn

Nee hoor, geen zorgen maken. Het is al prachtig dat je uberhaupt al iets hebt gevoeld. Het is pas veel later dat je het echt wel iedere dag moet voelen.

Geniet ervan dat je al iets hebt gevoeld, ik voel namelijk helemaal niks!

hi hi, bedankt! Wist het wel een beetje maar het is toch fijn als iemand dat nog even extra tegen je zegt!

Ik ga maar gewoon lekker afwachten, en genieten!

Groetjes Fenneke mv Jente en ?

Ik voel de baby ook niet iedere dag hoor. Soms een paar avonden achter elkaar en soms een week niet...

Moest vanochtend weer naar de verloskundige, gelukkig hebben we het hartje luid en duidelijk gehoord!

Stom, maakte me echt flink zorgen maar was dus nergens voor nodig!

Terug
Bovenaan