heb wat leuks!

Hey meiden!

hoe is t met iedereen??
Ik wou ff kwijt dat ik zoiets leuks heb gekocht via marktplaats!
ik heb de angelsound gekocht, dat is n doppler apparaat wat je thuis kunt gebruiken.

even n beetje water op t apparaat, wat water op je buik en okee je moet wel even zoeken maar dan hoor je het hartje van je kleine!!

wat geweldig!! ik heb al 2 dagen steeds steken in de onderbuik, dit komt ws omdat ik het zelf wat te druk heb gehad maar ik maakte me toch wel zorgen .
nu ik t hartje zelf heb gehoord ben ik toch wat geruster!

zo dat wou ik toch echt ff kwijt!

liefs

Leuk he, ik heb er ook één - had niet gedacht dat het relatief zo weinig geld zou kosten. Ik heb er nog een gratis tube gel bij gekregen ook. Maar water werkt dus ook - goede tip voor als t op is! :)

hey meiden!!

was vandaag op controle bij de vk en ik vertelde dat ik zelf ook zo'n ding had.... ze vond t hardstikke leuk maar adviseerde om m niet vaker dan 2 x in de week te gebruiken ivm straling!

oeps.... daar zat ik al overheen maar ben van plan me er nu keurig aan te houden!

liefs!

klinkt idd leuk, ik wilde er ook 1. Maar werd bij Prenatal en bij verloskundige afgeraden, dit omdat als je het hartje niet kan vinden er 9 van de 10 keer paniek uitbreekt bij jouw en/of je partner.

Je maakt jezelf dus behoorlijk ongerust mocht je niks horen....

Ik durf het dus niet en heb er geen gekocht!
x

Ja dat is voorzorg inderdaad, ik heb het tot nu toe iedere keer gehoord
Het hangt wel een beetje van jezelf af of je denkt dat je je dan ongerust gaat maken ;-)
liefs, Ingrid

Terug
Bovenaan