Heb wat nieuws ontdekt !!!

A

Anoniem

Guest
Ik weet niet of jullie het ook zo vreselijk vinden dat als je op iemands berichtje wil reageren je haar berichtje niet meer kunt zien. Maar wat blijkt nu ??? Als je op de tekstballontjes klikt bij het berichtje, blijf je het berichtje wel zien !!!

Misschien weten jullie dit allemaal al wel, maar ben alweer zo'n tijd hier niet geweest dus als jullie het al wel wisten, SPUIT ELF GEEFT OOK WATER !!!!hahahaha

Meiden, weltrusten !!!

Groetjes Biaggi

quote: Biaggi schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2005 23:09:05'));

Ik weet niet of jullie het ook zo vreselijk vinden dat als je op iemands berichtje wil reageren je haar berichtje niet meer kunt zien. Maar wat blijkt nu ??? Als je op de tekstballontjes klikt bij het berichtje, blijf je het berichtje wel zien !!!

Misschien weten jullie dit allemaal al wel, maar ben alweer zo'n tijd hier niet geweest dus als jullie het al wel wisten, SPUIT ELF GEEFT OOK WATER !!!!hahahaha

Meiden, weltrusten !!!

Groetjes Biaggi hey wat goed....dat wist ik nog niet....maar ik ben dan ook niet de snuggerste...hahaha

liefs bri

ik vroeg me altijd al af hoe anderen dat deden...hihihi

die ballonnetjes waren me ook nooit opgevallen

hahaha

quote: Biaggi schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2005 23:09:05'));

Meiden, weltrusten !!!

Groetjes Biaggi

ff testen maar je hebt gelijk, super!!

he hallo,
hoe doe je dat nou precies ik kan het niet ontdekken

liefs Wilma

hoi wilma,
naast de bovenste zin boven aan een berichtje staat :

reageerde vandaag om....
helemaal daarnaast aan de rechterkant staan ballonnetjes ,daar moet je op klikken

liefs

quote: lonsj reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2005 11:27:09'));

hoi wilma,
naast de bovenste zin boven aan een berichtje staat :

reageerde vandaag om....
helemaal daarnaast aan de rechterkant staan ballonnetjes ,daar moet je op klikken

liefs

kijk aan...ik heb het ook ontdekt...hahahhaha!
dank je wel!!
liefs wilma

Terug
Bovenaan