heb zo'n moeite om er vertrouwen in te krijgen....

..zucht..

Het word me even teveel en probeer hier even mijn ei kwijt te raken.
afgelopen maandag 1 dagvoor NOD testte ik positief. welliswaar een lichte streep en duurde ook eventjes voor ie kwam, maar hij was er!
ik was er zoooo blij mee want na 2 jaar klussen, 3 vervelende miskramen, 2 maal positief testen maar toch ongi worden...hoop ik nu zo dat het eens goed mag gaan!!
na onderzoeken nav de miskramen kwam er bij mij alleen factor 5 leiden uit heterozygoot. Dit hoeft geen oorzaak te zijn en na mijn onzekerheid erover gedeeld te hebben met de dames hier...werd het me duidelijk dat dit idd ook zo is.
ook bleek ik een directe collega te hebben wie het ook heeft en een gezonde dochter op de wereld heeft gezet..

afgelopen weekend twijfelde ik, ik voelde me niet echt lekker maar dat was het dan ook. maandag dus positief. heb toen midden op de dag getest.
nu heb ik zojuist met ochtendurine de 2e test gedaan maar zie geen enkel verschil in de kleuring van het streepje.
ook zijn mijn borsten een stuk minder gevoelig en gespannen dan afgelopen weekend.
ik weet dat het niets hoeft te zeggen en dat elke zwangerschap anders verloopt maar dit is zo'n rotgevoel.
je wilt gewoon 2 dikke strepen zien!!

bij de vorige zwangerschappen kon ik 4 dgn voor nod al positief testen net als nu..aantal dagen later verschenen er dan dikke strepen.. ook had ik veel meer symptomen..

pffff.. vind dit zo moeilijk. heb nu met da testen getest.
ga zo naar de kapper en haal me dan een digi test,als er zwanger in het schermpje komt geeft me dat toch een beetje hoop..

heb wel last van obstipatie trouwens en merk dat ik me daar vanochtend minder lekker door voelde...

wie heeft deze ervaring ook en kan me wat positieviteit brengen???

liefs een heel even onzeker mutsje

Hey Esther!
Ik snap wel dat het in jouw situatie heel erg vervelend is en dat je graag heel graag bevestiging wil, maar uiteindelijk is een streep een streep... Ik heb ook 3 testen gedaan (4 dagen voor NOD, 2 dagen voor NOD en 1 dag na NOD) en bij die twee laatste testen had ik ook niet een duidelijkere streep. Toch ben ik gewoon hartstikke zwanger, nu al weer bijna 4 maanden. Die testen zeggen ook niet alles he, het is gewoon een beetje afwachten en inderdaad proberen er vertrouwen in te hebben... Laat je niet gek maken door de strepen!!! Veel sterkte!
Indra

hahaha nee zal me niet gek laten maken!!

ik moest het ff kwijt..je wil zo graag dat het nu eens goed gaat..

heb geen digi gehaald net want is me te duur..maar de kruidvat test gaf een dikke plus aan..

dus..ga nu gewoon goede hoop van stal halen en wachten op wat komen gaat.

moet zeggen dat ik me helemaal niet lekker voel..geen trek en misselijk gevoel. griep heb ik nooit dus zou denken..symptoompje??

ga rustig afwachten op wat komen gaat..nou ja rustig hahaha

bedankt voor je lieve reactie

liefs ester

Terug
Bovenaan