Heb zo'n zin in de vakantie maar zie er ook tegenop...

A

Anoniem

Guest
Ik ga dus binnenkort op vakantie.. Ik heb er zo'n zin in om lekker te gaan niksen, beetje zonnen, lekker eten en uitslapen...   Alleen ben ik bang dat hier helemaal niks van terecht komt omdat ik naar een warm land (Turkije) ga en ik ben bang dat mijn zoontje het helemaal niet leuk gaat vinden.. En ook als hij rond een uur of 19:30 gaat slapen terwijl wij nog lekker iets willen drinken in de bar...

Maak ik me onnodig ongerust?

Hoi

Ik kan het me wel voorstellen, maar probeer het per dag te bekjken. Als jij stress hebt, geef je dat over op je kind.

Ik maak mezelf ook druk om de 1000 km in de auto met Feline < dan net 1 > en onze zoon van bijna 5. Maar ik zie het allemaal wel...

Geniet er wel van he?

Groeten Kirsten

Hoi,

Ik kan het me heel goed voorstellen.Wij zijn een tijdje geleden een week wezen kamperen en ook ik zag van te voren heel veel problemen. Ik kan je vertellen dat ze bij ons geen van allen zijn uitgekomen.

Ik zou dus net als mijn voorgangster willen zeggen probeer er van te genieten en leef van dag tot dag. Ik hoop dat het bij jou net zo mee valt als het bij ons heeft gedaan. Geniet van het lekkere weer en rust lekker uit.

Groetjes
Inge

Ik kan me voorstellen dat je ertegenop ziet, ik hoor dat heel veel om me heen. Maar probeer alles los te laten, je hebt je belangrijkste en kostbaarste bezit bij je, en als jij relaxed bent zijn je kids dat automatisch ook en zul je zien dat alles meevalt.

Have fun and let it go!

Tja, heel eerlijk gezegd zou ik het niet zien zitten om met een kleintje naar Turkije te gaan, zeker niet in het (bijna) hoogseizoen. Het is daar dan best heel warm.

Maar ik denk dat je je ideaal toch wat bij moet stellen. Vakantie met kinderen is over het algemeen niet lekker je boek kunnen lezen, zonnen en stappen tot diep in de nacht. Wat mijn man en ik wel deden, en doen, is dat we elkaar dagdelen "vrij"stellen. Dus dan ging de een met (toendertijd nog 1) kind op pad, of zwemmen of iets anders, en dan kon de ander inderdaad even een boek lezen, lekker zonnen, of slapen ofzo.

En wij hebben ook vaak een appartement met balkon, dus als kindjes liggen te slapen, konden wij de fles rose soldaat maken, hahaha.

Dit jaar gaan we denk ik niet op vakantie, omdat het er financieel niet inzit, we moeten al een andere auto aanschaffen, maar misschien word het wel gewoon een huisje in Nederland.

hoi,

ja vakantie met een kleintje is natuurlijk jezelf behelpen, en nog ff dit laat je kind niet alleen in de hotelkamer of in het apartement want je weet wat er met maddie is gebeurt neem ze altijd mee naar waar je ook gaat al is het maar even, ik ga ook naar turkye en doet dit al 17 jr met drie kids vanaf dat ze 6 maanden zijn geen problemen mee gehad, tuurlijk jengelen ze wel maar dat doen ze thuis ook, en als je je eigen goed voorbereid, de intentingen, de medicijnen kan er weinig mis gaan wat dat betreft, en tja dan inderdaad maar hopen dat je kleintje een beetje meewerkt, het is inderdaad wel warm en daar kunnen ze inderdaad ook een beetje van uit hun doen zijn maar ze passen zich meestal wel snel aan. hoop toch dat je gaat genieten van je  vak, en je druk maken om iets wat nog niet aan de orde is daar heb je alleen jezelf mee want je gaat al met een  zak vol neg bagage op weg, en hoe jij je voelt dat straal je ook uit naar je kindje, don,t worry be happy, maak je nu maar geen zorgen, dat kan altijd nog morgen... hoop dat ik je een beetje opgevrolijkt hebt.

gr bianca

Bedankt voor jullie lieve berichten... Ik laat het op me afkomen..
Opeens heb ik heel erg zin in de vakantie...

Lekker liggen en een boekje lezen kun je wel vergeten met een kind op vakantie mits je man het alleen op knapt en jullie elkaar afwisselen. Aan de bar zitten zal ook lastig worden want tja kids gaan nu eenmaal vroeg naar bed. Maarre lekker een uurtje zwemmen met je kleintje en even lekker je bedje induiken als je kleintje ook een middagdutje doet kan ook heeeel relaxed zijn toch? Wij hebben een stacaravan gehuurd in Italie. Als Mette naar bed gaat overdag liggen wij met ons boekje op de ligbedden die er bij zijn. Als ze 's avonds naar bed gaat zitten wij gezellig buiten voor de caravan. Ik denk dat je niet moet verwachten dat je vakantie wordt zoals vroeger maar dat het op een andere manier heeel leuk gaat worden.

Geniet er lekker van!
x ing

Terug
Bovenaan