heb zo een medenlijden met mijn ventje

Hallo allemaal,

Heb vandaag zo een medenlijde met mijn ventje.
Hij heeft gister zijn  derde prikjes gehad hij is er nooit ziek van geweest maar deze keer heeft hij er flinke koorts bij en het lieve van hem is dat ie bijna niet klaag en probeer te blijven lachen het is zo een scheet. Nu nadat ik hem een zetpil heb gegeven is de koorts gelukkig weer een eind gezakt. Zo dat moest ik even kwijt vind het zo zielig.

Groetjes lonkie

Lonkie, beterschap.
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt.
Zielig he, ze kunnen ook niet aangeven wat ze precies voelen.
Veel knuffelen, zal vast wel helpen.

hoi, hoi,

Ja dat knuffelen dat doe ik zeker knuffel hem bijna plat  en zelfs de hond heeft het door die is ook al de hele tijd met hem aan het kroelen hihihi lief he

groetjes

Hoi lonkie,

Is altijd zielig he zo'n kleintje. Mila heeft alleen bij haar twee prik last gehad. Ligt er denk ik ook aan op welke manier de prik gezet wordt. De twee prikjes die ze kreeg van de verpleegster, ging snel en ik hield haar gewoon in mijn armen. Het prikje dat ze van de arts kreeg was op het kussen en ging langzaam en zij trok de huid strak terwijl de verpleegster de huis samen pakte en daar het prikje gaf.

Wat ik ook heb gedaan bij laatste prikje is half uurtje van te voren zetpilletje gegeven. Dit omdat Mila al heel wat heeft meegemaakt en haar gezondheid op en neer gaat, medicatie etc. En dat hielp ook.

Hoe voelt de kleine zich nu? Goed geslapen?

Groetjes Mo

Ah, gossie...
Is inderdaad zielig hoor, waarom kunnen mama's het gewoon niet overnemen? Christian heeft vorige week voor het eerst koorts gehad en echt, ik had het zoooooo graag van hem overgenomen! Voelde me echt machteloos, terwijl het natuurlijk allemaal zo erg niet is... Tja.
Hopelijk gaat het vandaag een heel stuk beter!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan