heb zo veel vragen.

Hallo dames,

Bedankt voor alle tips van mijn laatst vraag. ( echt helemaal goed)

Ik ben vijf weken zwanger en heb zo'n hoop vragen en angsten en eigenlijk wil ik daar met de verloskundige over praten of moet ik dat bij de huisarts doen.
Weet iemand hoe dat zit.???

heel veel liefs mutsie
 
Hoi Hoi,

Het is heel begrijpelijk dat je met allerlei vragen en ook angsten zit.
Heb er zelf nu na 34/3 weken ook nog last van hoor.

Het is gebruikelijk dat je het er met je verloskundige over hebt. Maar aan de andere kant naar de verloskundige hoef je pas met 12 weken.
Dus als je vragen en angsten heb kan je die hier ook op het forum stellen. Beter 10 keer iets vragen als 1 keer te weinig. Ik denk dat de anderen er ook zo over denken.
Dus vraag maar raak.

Verders zijn er ook nog andere  site's waar je op kan kijken zoals,

www.zwangerschap.pagina.nl
www.baby.pagina.nl
www.babybox.nl

Heel veel leesplezier   en als je vragen of andere dingen heb vraag ze gerust

groetjes aafje


 
hoi mutsie,

Gefelciteerd!!

Ik ben trouwens ook 5 weken zwanger!!

Ik heb een prachtig boek waar alles beschreven wordt per week, hoe je kindje groeit, wat je kan voelen en waar je rekening moet houden. Er zijn genoeg boeken hierover  te vinden!!

En veel succes en ik zal je vast nog weleens tegen komen op het juni forum!

Marielle

 
Hallo,

Heel normaal, vragen, angsten. Het hoort er allemaal bij. Stel ze gerust!!!
Ik ben nu 37w4d en heb er tot week 20 erge last van gehad, gaat het allemaal wel goed, wat staat me allemaal te wachten. Tot week 30 was het minder en vanaf week 30 tot week 36 genoot ik volop. Nu heb ik er weer een beetje last van, hoe zal de bevalling beginnen, hoe zal het gaan, wil ik dit nog wel!! Schijnt ook heel normaal te zijn.
Praat er in ieder geval met je partner, moeder of goede vriendin over en met je verloskundige als je daar naar toe moet. Denk in ieder geval niet dat je 'gek' bent ofzo, want ik denk dat elke zwangere wel een periode doormaakt dat angst en twijfel toe slaat.

groetjes kirsten
37w4d
 
Terug
Bovenaan