Hebben dit nog meer mensen?

A

Anoniem

Guest
Een stomme vraag. Hebben nog meer mensen last van na het klussen erg naar het toilet moeten om te plassen?

Iedere keer als we geklust hebben moet ik plassen. Ben ik daarom nog niet zwanger?, ik plas de zaadjes iedere keer eruit.(hahaha).
Ik heb al vaak geprobeerd om van te voren te gaan plassen, maar het klussen kun je niet altijd op commando doen. Tenminste ik niet.

Misschien hebben nog meer mensen dit, laat dan a.u.b. een berichtje achter.

Groetjes weegschaal.

Hoi weegschaal,

nee volgens mij kan het geen kwaad, omdat de zaadcellen toch al veel verder richting baarmoeder zijn. En ja ook ik moet bijna altijd plassen na het klussen.

groetjes Sylvia

Urine komt uit je urineblaas.De zaadjes gaan een andere kant op, dus heeft niks met plassen uit te staan.Plus als je naar het toilet gaat, dan zijn de zaadcellen allang onderweg naar de plek waar ze moeten zijn. Succes en liefs

Wel is het aan te raden om na de sex even te blijven liggen met een kussen onder je kont. Dan "help" je de zaadjes in de goede richting ;-)
In je vruchtbare periode gaan de zaadjes via je baarmoederslijm op weg naar je eileiders waar je ei zit. Het duurt wel zo'n 4 uur voordat ze je ei bereikt hebben!

Het heeft ook grote voordelen om na het klussen te plassen,want het voorkomt een blaasontsteking.

Plassen na het vrijen is inderdaad hardstikke normaal en voorkomt blaasontsteking. Verder zit de urineleider voor de vagina-opening. Zaadcellen kunnen echt wel verder zwemmen ookal loopt er wat uit je vagina als je gaat staan of gaat plassen e.d. Dus maak je geen zorgen
Succes Jackje

wordt een lekkere pot vrijen hier klussen genoemd?

wanneer je zou plassen tijdens het klussen heb je wel een probleem.

Terug
Bovenaan