hebben iemand dit ook?

Het is misschien een beetje vreemde vraag. Ik ben nu 6 wkn zwanger van mijn 2e. Ik heb al een dochter van 2 jaar en drie maanden. Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik steeds angsten. Angst dat mij of de baby iets overkomt ofdat de bevalling niet goed gaat. Mijn eerst bevalling was super snel. Maar ik ben nu toch bang dat de tweede keer misgaat ofzo. Heeft iemand dit nog meer?
 
Ten eerste : wat flauw van anoniem om zoiets te zeggen bah! trek het je niet aan!!!

gefeliciteerd met je zwanger zijn! Geniet ervan en probeer van het positieve uit te gaan. natuurlijk is het normaal dat je angstig bent, maar eigenlijk niet op zijn plaats, want het gaat vaker gewoon lekker goed dan dat het fout gaat! Probeer je angstige momenten tot momenten te laten zijn, veeg ze uit je hoofd en stel je weer postitief op! En ik moet zeggen toen ik zwanger was van de eerste had ik nergens last van nu twaalf jaar later (ja, ik ben al een ouwetje) heb ik ook last van die angstmomenten, maar je hebt al een kleintje en dus is de kans klein dat het fout gaat! geniet er zoveel mogelijk van: is ook beter voor de baby!

Smile, your pregnant!

Lieve mama groetjes
Joki
 
Anoniem: Maak jij nooit tikfouten!!!!!

Joki,
Harstikke bedankt voor je pepwoorden. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er nu niet meer zoveel last van heb. Misschien moest ik er even aan wennen.

Harstikke bedankt!
 
Terug
Bovenaan