hebben jullie al een beetje een buikje?

Al ruim een week dacht ik 's avonds, mijn buik lijkt al wel bollend en nu sinds een paar dagen merk ik dat als ik ga zitten ik automatisch de bovenste knoop van m'n broek even losdoe.
Hebben jullie dit ook al?

groetjes
juul
13 wkn

Ja heb wel al een buikje hoef gelukkig nog niet knopen los te doen. Omdat ik wel ben afgevallen verder. Dus mijn billen zijn minder, zij kanten zijn minder boven benen zijn minder. Dus broeken zakken nog af maar buikje groeit. Raar is dat hoor.

Op mijn werk vroegen ze al of ik zeker weet of er maar 1tje is. En of ik al veel was aangekomen... Nee dus.

Nou...ben nu precies 10 weken. Buikje dat ik heb komt nu door mn darmen: die zijn enorm op hol geslagen, s'avonds heb ik echt een bolletje. Maar dat komt dus niet door de beeb...

hai,
ik heb zeker al een buikje...de rest is nog normaal...het gaat zo snel...het is natuurlijk al uitgerekt ne de eerste ;)
ben nu 14 weken maar heb al een paar weekjes zwangerschapsbroeken aan hoor...dit zit gewoon veel lekkerder!
ben nu geloof ik 2 kilo aangekomen.
liefs lot.

Ja, ben 13.4 weken en draag al een poosje positiekleding. Heb ook echt een bolletje. (van mezelf en van de baby, haaha) Ben nog steeds niet aangekomen en sta op -6.8 kilo, maar die buik gaat wel door.. Is voor mij ook al de 4e keer dat de boel opgerekt wordt, dat scheelt!

Liefs Ro

Ik kan niet echt zeggen dat ik merk dat mijn buik al aant bollen is maar een collega van mij vondt wel dat dit het geval was.. Zij had me dan ook al een week niet gezien... Dus we gaan maar eens foto's maken he... hehehe...

Mijn buik is zeker al groter geworden. Ik ben morgen 13 weken en het is mijn eerste. Qua gewicht nog niets aangekomen. De eerste spijkerbroeken liggen al in de kast om er over een jaartje weer uit te mogen komen (hoop ik). Voor de rest is het idd knoop los als ik ga zitten. Zal dus niet heel lang meer duren voordat ik op zoek moet naar andere kleding. Is wel heel vreemd om je buik zo te zien groeien, alleen aan de voorkant.

Terug
Bovenaan