Hebben jullie al een echo gehad?

Hallo meiden

Ik ben nu waarschijnlijk 7 weken zwanger  (mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 19juli) en ik heb volgende week mijn eerste echo!
Zijn er meiden die ongeveer even ver zijn en ook al een echo hebben gehad of nog moeten krijgen?

Groetjes mij

Hoi,

Ook ik heb er zelf een geregeld, via vk mag ik pas als ik tien weken ben, ben nu 7 weken en   5 dagen zwanger. En heb morgen eerste echo. Via een echobureau.
Hoop dat alles goed is.
Spannend hoor, dat jij volgende week ook je echo krijgt.

Liefs

Vandaag ben ik pas 6 weken zwanger, maar ik mag volgende week naar de verloskundige voor een eerste echo. Met 7 weken dus. Dat komt doordat ik begin dit jaar een miskraam heb gehad. Normaalgesproken maken ze in deze praktijk de eerste afspraak (inclusief echo) ergens tussen 10 en 12 weken.

Voor degenen die zelf een echo geregeld hebben: ik heb me nooit gerealiseerd dat je in zo'n vroeg stadium ook al zelf een afspraak kan maken bij een echobureau.  Slim hoor, om dat te doen als je het moeilijk vindt om te wachten!

Hallo,

ook ik heb echo gehad met 7 weken... ik ben nu zelf dikke 8,5 week zwanger.
De echo was erg leuk om te zien. alhoewel je nog geen kindje van kon maken hihi.
maar ook ik heb echo zelf geregeld en betaald, ik kon ook niet wachten tot 12 weken...   na de echo stuk geruster... dus heeel veel plezier bij de echo
 x anne

hoi,

ik heb met 7 weken en 3 dagen een echo gehad. bij mijn verloskundige is de intake tussen de 6 en 8 weken en daarbij hoort ook de eerste echo! ik hoef er dus niets extra voor te betalen!! ik vond het super!! kan niet wachten tot de volgende echo.normaal is die rond de 12 weken maar ik ga op vakantie en moet wachten tot ik 14,5 week ben.

ik heb met 6 weken en 1 dag (gister) een echo gehad, omdat ik suikerziekte heb.
ik wist eigenlijk niet dat iedereen em normaal pas later kreeg...

maar onvoorstelbaar he?! ik moest gewoon heel hard lachen toen ik het hartje hoorde.. komt dat uit mijn buik??

Hello,

spannend je eerste echo!!! Leuk! Ik ben nu 10 weken en 3 dagen en heb over precies 2 weken de 4e echo.; Als dan alles goed is mag ik eindelijk tegen iedereen aan gaan kletsen dat ik zwanger ben..
Heb met 8 weken en 3 dagen ook een echo gehad, je zag echt al een hoofdje, lijfje en 2 mini-armpjes en beentjes. Het kindje bewoog zelfs! Zooo bijzonder!
het was wel inwendig maar dat vind ik niet erg, dan is het zicht in het begin net ietsie beter.
Het hartje hebben we nog niet gehoord, dat gaan we 18 september voor t eerst horen..
Kan niet wachten!

Hoe dan ook, geniet ervan!

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan