Hebben jullie al het gevoel alsof er voor tekenen zijn van het komen van de bevalling!?

Sinds het weekend heb ik echt het gevoel alsof het boeltje aan het rommelen is. De harde buiken en de menstruatie krampen zijn wat zwaarder ( niet heftig hoor, maar duidelijk aanwezig ) en vaker op een dag. Gisterenavond had ik er bijv. de hele avond toch wel wat last van. Soms ineens een hele heftige ertussen door... ( ik denk dan echt: Jaaaaaaaaaaaaa het gaat gebeuren ) maar die is dan ook eenmalig.
Ook had ik vandaag ineens toen ik de trap op liep naar mijn dochtertje haar lokaal, iets van... He ik verlies wat. Geen vocht ofzo, maar wel het idee dat er beneden ineens iets naar buiten kwam. Toen ik naar de wc ging had ik flink wat slijm. ( klinkt heel ranzig ik weet het, maar weet ff niet hoe ik het anders moet omschrijven ) Het was geen prop ofzo, waar ze over schrijven dat dit los kan laten, maar het was wel aardig wat. En het voelde ook echt alsof het had losgelaten! ( hoe moet ik het in godsnaam goed omschrijven ? )

Morgen moet ik naar de Gyn en dan wordt de knoop door hun doorgehakt over hetgeen wat er moet gaan gebeuren ivm ons suikerkindje ( het te hard groeien ) maar ik doe toch liever zelf bevallen. Dus ik hoop zo dat het vandaag allemaal door gaat zetten of vannacht.

Maar ja, je gevoel kan zeggen dat het aan het rommelen is, maar als ik door zou lopen dan kan het nog wel dagen duren.

Jullie ook het gevoel dat het meer aan het rommelen is.??????????

Hoi
Ik had t vh weekend net zo. De hele za.nacht met goede krampen in mn buik wakker gelegen, miss in totaal 2 uurtjes kunnen slapen tussendoor. Ook ik heb veel slijmverlies gehad, geen prop maar sliertjes met af en toe iets bloed erbij.
Toch loop ik nu nog rond en is t weer stil...
Zondag had ik echt een 'rot'dag, t was een teleurstelling dat t niet doorzette.
Morgen ga ik ook op controle, ben dan 391/2 week zw. en dan gaat ze inwendig voelen of t al rijp/week is. Zoja, vraag ik of ze t wilt strippen. Hoe eng ik t ook vind, maar ik wil nu echt mn kindje!!!

Veel succes jij morgen, hopelijk kunnen ze je n handje helpen! (hoeveel wkn ben je nu?)

Gr. Ing. zw vd 3e

Hai Ing,

Ik ben officieel 37 weken, maar zit dus met de zwangerschapssuiker. vandaar dat ze de kans groot is dat ze het dus al eerder gaan halen, omdat het kindje te groot wordt om natuurlijk te bevallen.

dus ook ik krijg morgen inwendigonderzoek en dan gaan ze een besluit nemen.

jij ook heel veel sterkte morgen!

groetjes Jessica

oh wat spannend Jessica!
Wie weet worden we morgen allebei wel gestript en hebben we allebei nog voor t weekend ons kindje! Hoop t zo!

Laat jij t morgen ook nog even weten hoe t is afgelopen (als dat nog lukt tenminste :)

Gr Ing

Hoi Jessica,

Ik ben net terug vd vk.
Strippen had geen zin nog want ze voelde dat ik nog geen ontsluiting had.
Wel heeft ze gewroet en gemasseerd in de hoop dat dat wat opwekt...
Ik loop nu met erge menstruatiepijn maar dat zal vast door dat gewroet komen, tenminste dat denk ik...
Afwachten maar, erg spannend!
Ben benieuwd hoe het jou verging!!!

Gr. Ing

Ik ben al een tijdje terug, maar heb ff rustig aan gedaan vanmiddag.
Ik was bij de Gyno geweest en ach.. had al zo'n voorgevoel dat ze niets konden.

Het kindje is gelukkig wel de afgelopen 2 weken een beetje stil blijven staan wat groei betreft. Aangezien de suiker het steeds heel hard groeit is het wel fijn dat ze nu de laatste 2 weken maar zo'n 3 ons is aangekomen, inplaats van bijna 900 gram de laatste weken steeds.

Maar oke, ook bij mij heeft de Gyno gevoelt om tekijken of ik vandaag ingeleid kon worden, maar nee... maar baarmoeder is er nog niet klaar voor. dus heeft inleiden nog geen zin. ze hebben er toen wel overna zitten denken om me te houden en aan weeenopwekkers te leggen.... maar ze stuurde me liever naar huis, om het hier thuis dan misschien op de natuurlijke manier nog te latn werken. ( vond ik achteraf wel fijn.. veilig me eigen huisje )
Maar het houd in dat ik a.s. maandag terug moet komen, en dan gaan ze kijken of het wel ingeleid kan worden. Zo niet dan gaan ze aan de gang met opwekkers ( of zoiets ) en uiterlijk woensdag willen ze echt gaan inleiden.

Dus mocht het dus niet de komende dagen uit zichzelf komen, dan wordt het maandag of uiterlijk woensdag dat mijn wondertje geboren gaat worden!

Hoi Jessica,
Ook n tegenvaller dus..
Bij mij ook hoor. Ik kreeg wel goede weeen gisteravond. Vk geweest en ik liep al 4 uur met de weeen. de laatste zelfs om de 1 a 2 min. Gekeken hoeveel ontsluiting dit had gegeven... NIKS!!
de weeen gingen ook weer afzakken en waren om half 12weg... Komt door t gewroet zegt de vk, 'gewoon'n reactie, en wat voor 1 !!!
Vandaag erg down en verdrietig én geen weeen meer. Nu maar weer wachten.
Inleiden zie ik zelf niet zitten, heb zo'n grote angst voor zie huizen, prikken én de storm... nee gaat niet goed komen.

Succes en sterkte nog even!!

Terug
Bovenaan