Hebben jullie al last van de bekende kwaaltjes?

Ik was benieuwd of jullie al wat kwaaltjes hebben? Vanaf vanmorgen voel ik mijn borsten en zijn ze gevoelig. En einde van de ochtend echt kapot, als mijn zoontje even zijn middagdutje doet, ga ik ook lekker even op de bank ;)

Met kerst gaan we het mijn ouders vertellen, vandaag zei ze dat ze me wat anders vond. Maar gezegd dat ik zaterdag ongesteld ben geworden en mn hormonen wat in de war zijn. Aan gezien zij een sterke intuitie heeft, moest ik even wat verzinnen.. Des te groter is de verrassing over 2 weken :D (duurt wel lang..)

Oh wat knap om het nog zo voor je te houden :) wel grappiga dat ze het aan je zien.

Ik heb weer last van lage bloeddruk, dus vooral in de ochtend duizelig en misselijk.
Ook gespannen borsten en dat had ik tijdens de eerste zwangerschap niet.

Netjes hoor om het voor je te houden. Ik probeer het ook zo lang mogelijk. Beetje verhullend kleden...

Kwaaltjes niet echt. Nu alleen sneller moe en wat last van lage bloeddruk.

Bij mijn vorige zwangerschap wat uitte in miskraam was ik ook erg moe, misselijk en pijn in mijn onderrug.

Zoo nou gisteren is de misselijkheid begonnen zeg! Kon de hele dag niks binnen houden. Direct dokter gebeld en emesafene gekregen, aangezien ik bij de vorige tot bloedens toe moest spugen.

Vandaag gaat het wat beter, kleine beetjes eten.
Alleen best moe... kan niet wachten tot de 12 weken voorbij zijn :)

Inderdaad knap dat je het voor je kan houden, maar nu niet lang meer ;-)

Wat balen zeg van je misselijkheid, bij de vorige tot bloedens toe... brrr.... moet er niet aan denken!

Ik had bij de vorige last van Carpaal Tunnel Syndroom vanaf week 13, deze keer voelde ik het al in 2 vingers voordat ik een zwangerschapstest had gedaan, dus dat was voor mij wel een signaal. Nu voel ik 's nachts soms mijn hele arm alweer tintelen, en verder ontzettend moe, obstipatie maar ach dat gaat allemaal wel weer over! Wat je ervoor terugkrijgt is het dubbel en dwars waard!

Hallo allemaal

Ik had bij de vorige h&g waarbij ik tot 21 wk alleen maar gekotst heb zelfs water! Was een hel

Ik ben nu 7 wk van de 2, en ben extreem moe, misselijk en een weeeig gevoel de hele dag bluhhh! Kan gelukkig wel wat eten en het braken is nog weinig! Ben wel Bang voor wat komen gaat!

Blij dat ik hier contact kan hebben met andere!

Terug
Bovenaan