hebben jullie al last van kwaaltjes?

nou de titel zegt het al hebben jullie al last van kwaaltjes??
ik ben nu sinds 2 weken zo ontzettend moe.
ik lig s avonds tussen half 9 en 9 uur op bed en soms nog wel eerder.
en sinds vandaag ben ik zo misselijk de hele morgen al heb mn werk ebeld en blijf lekker thuis moet er nu niet aan denken de hele dag te moeten werken ben zo brak. (hoop dat het snel over gaat)
verder heb ik nog nergens last van. terwijl bij mijn eerste zwschap ik heel erg last had van mn borsten maar nu helemaal niet!!
hopen dat we gauw in de energieke periode komen daar voel ik wel wat voor

Hier helemaal geen kwaaltjes, maar die had ik in mijn eerste zwangerschap ook niet. De enige bevestiging die ik heb dat ik zwanger ben is de test. Het mag van mij dan ook heel snel 13 maart worden want dan hebben we een echo. Ik kan bijna niet wachten. Heb al van alles bedacht om eerder te kunnen. Ik weet dat je nu nog weinig ziet, maar ben gewoon zo nieuwsgierig.

jaaa!

erg moe ook, vooral 's ochtends en begin van de middag. Hele zere joekels van borsten (zijn normaal ook al redelijk groot maar nu voelen ze echt aan als lolo ferrari :) ). Geen zin meer in eten (das niet erg want ik ben veel te zwaar) en een opgezet gevoel in de buik. Oh ja en mijn huid jeukt ontzettend (op de rug, buik en benen)

Gelukkig blijft het misselijk zijn nog uit!

groeten.

Ik heb eigenlijk geen last van kwaaltjes. Alleen af en toe wat zere borsten en heel af en toe misselijk maar niet echt noemenswaardig. Hopen dat het zo blijft.

Ik heb ontzettend last van mijn darmen, vooral aan het eind van de dag. Borreld en doet. Verder voel ik de banden, maar meer niet. Heb (nog) geen last van misselijkheid, maar dat kan natuurlijk nog komen. mijn borsten voel ik nauwelijks in tegenstelling tot de vorige zwangerschap. Ik hoop dat het een goed teken is (de vorige keer ging het rond deze tijd mis..)

Oja, en ik ben heeeeeeeel erg moe :S gaap. ga zo slapen, welterusten!

quote: hhs86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-02-2009 21:27:53'));

Ik heb ontzettend last van mijn darmen, vooral aan het eind van de dag. Borreld en doet. Verder voel ik de banden, maar meer niet. Heb (nog) geen last van misselijkheid, maar dat kan natuurlijk nog komen. mijn borsten voel ik nauwelijks in tegenstelling tot de vorige zwangerschap. Ik hoop dat het een goed teken is (de vorige keer ging het rond deze tijd mis..)

ja de kwaaltjes zijn hier ook aanwezig...

misselijkheid en dan de hele dag,  pijnlijke borsten vooral als ik de trap afloop, Moe en dan ook echt moe dat ik gewoon op me werk in slaap val, en duizeligheid... maanden geen last van gehad en het ging goed zonder medicijnen, maar ben als de dood dat ik daar ook weer aan mag :(

de opgezette buik ken ik ook alleen in mindere mate gelukkig. volgens mij heb ik alle mogelijke kwaaltjes die je in deze periode kan hebben.

Hoi, hier ook al wat (milde) kwaaltjes.
Zere borsten, beetje vermoeider dan normaal, lichte misselijkheid (Als ik van mijn vorige zwangerschap mag uitgaan wordt dat in rap tempo erger) en jeuk op de huid!
Verder geen honger, maar da's prima. Stiekem hoop ik op een natuurlijke manier nog wat gewicht te verliezen voor het weer de verkeerde kant op gaat straks (De vorige zwangerschap 20 kilo aangekomen en die zitten er helaas nog steeds......)

Terug
Bovenaan