Hebben jullie al lekkere trek?

Ik zit hier nu al voor de derde avond met een gigantische trek in bitterballen. Het water loopt me in de mond als ik er aan denk....

Hebben jullie ook al iets waar jullie veel meer trek in hebben nu je zwanger bent?

Ja heel heel erg!Ik heb vandaag aan de verloskundige gevraagd of ik mosselen mocht eten en....JAAAAAAAAAAAAA!!!Kan absoluut geen kwaad, dus wat gaan we morgen eten,...MOSSELEN...Jammie jammie.
Ook last van zoete trek, lekker chocomelk drinken, wat ik nooit doe en snoepjes en koekjes eten.Alleen het vervelende is,..bij alles wat ik eet of drink krijg ik een na smaak, dat is dan weer minder,..

ik heb ook veel trek kan alleen geen vinger leggen op wat precies hahaha zo heb ik zin in een broodje met kipkerrie en zo heb ik zin in chinese tomaten soep dus ik kan nog niet echt zeggen wat voor soort eten mij aantrekt

lkkre trek heb k nog niet maar heb wel tegenwoordig de hele dag honger, me maag rammelt echt alleen maar. als ik gegeten heb is het even 10 minuten weg en dan begint me maag zo weer te rommelen.

Ik kon eerst alleen maar kleine beetjes eten. Snel genoeg en was snel ietsje misselijk. Nu totaal geen last meer van! MOET echt eten!! En veel!! Nog geen specifieke dingen, gewoon trek in alles :)
Probeer wel zo gezond mogelijk te eten, heb nu vakantie dus dan is het ietsje lastiger, hihi!!
Ben nu trouwens 10,5 week in verwachting van onze 2 kruimeltjes....

Liefs Anna

Ben voor de zwangerschap een half jaar goed aan het lijnen geweest... Nou, die tijd is voorbij haha. Als ik zin in heb, dan eet ik het, zoet, hartig, maakt niet uit :)

Terug
Bovenaan