hebben jullie al namen?

wij hebben een jongensnaam en een meisjesnaam. niemand weet het alleen mijn man en ik, zelfs mijn dochter niet, want dan weet iedereen het hahaha.

groetjes daisy
9w+3d

hoi daisy!

wij hebben al heeeeel lang namen.. ook maar 1 voor een jongen en 1 voor n meisje.. soms zie ik mensen die een hele lijst hebben.. wij hadden al moeite met 1 naam voor beide!

liefs

Ik heb al 2 jongens Daan en Tim. De 3e naam moet er wel bij passen. Een jongensnaam voor nr 3 heb ik al, voor een meisje geen idee! Ik denk dat ik onbewust weer een jongen verwacht. Ik vind 3 jongens heel erg stoer, maar een meisje is uiteraard ook erg leuk.

Toen ik zwanger was van onze eerste hadden we al heel lang en naam voor een meisje en een voor een jongen. Het si een jongen geworden Lucas. De meisjesnaam hebben we dus nog en ook een jongensnaam hebben we al weer bedacht.

groetjes Jenny mv Lucas en 6 wk

nog helemaal niet mee bezig, hahaha. Het was met onze tweede al een probleem met de namen. We zijn nooit echt uit een jongensnaam gekomen, dus waren ook blij dat het een meisje was, want van onze meisjesnaam waren we wel 100% zeker.

Nu hebben we nog helemaal geen idee van de namen.

De meisjes naam hebben we ook al een tijdje..
Nou zei mn vriend van de week een jongens naam en die vind ik eigenlijk wel heeeel leuk, dus denk dat die het wordt haha

Nou, een meisjesnaam waren we zo uit. Mijn vriend zei de naam en ik volgende: oke, dat wordt m! Maar een jongensnaam? Geen idee. We hebben nog niks gevonden wat we beide leuk vinden. Op de websites met namen kom je zoveel namen tegen en waarvan een (naar mijn idee) groot gedeelte Islamitische namen zijn. Daar hebben we echt niks mee. Moeilijk hoor...

hier ook een groot probleem voor de derde.
De jongensnaam hadden we al wel bedacht... maar nou hebben vrienden van ons een zoontje gekregen met dezelfde naam.
Voor een meisje komen we er echt niet uit.
Ik had een lijstje met 20 namen en mijn man vindt ze geen van allen echt mooi (was vorige keer ook al zo, zucht!) en alternatieven draagt hij niet echt aan...
t Zal wel weer rond week 35 besloten worden....

Terug
Bovenaan