hebben jullie al zenuwen??

hallo dames,

even een vraagje tussendoor, ik merk namelijk dat ik al wat zenuwachtig begin te worden, me afvragen of ik alles wel geregeld heb enzo. ook komt het verlof steeds dichterbij, voor mij nog 5 week, waarin ik heel veel vrij ben. moet nog 3 diensten werken en ga af en toe nog wat extra heen, omdat ik door de agressie op mijn werk overgeplaatst ben heb ik niet zoveel uren te werken. ik merk dat ik al helemaal aan het aftellen ben. en over 2 week al 30 wk dan gaat het hard.
gelukkig is het al heerlijk weer.

liefs, Karin

Ik ben ook best wel zenuwachtig hoor!!
Aan de ene kant zeg ik laat het nu maar komen!!! en aan de andere kant denk ik oowwww wat gaat het snel......

Ik denk dat het normaler is dat je je een beetje zorgen maakt als dat je het helemaal niet doet..

Maar we kunnen het vast :)
Dikke kus Amanda

ook ik heb de zenuwen ;) net wat amanda zegt het gaat nu ook zooo snel! maar we zien wel hoe het allemaal gaat lopen! ik kijk toch ookwel heel erg uit naar het moment dat we onze ukkie eindelijk kunnen zien :)

Liefs!

Hier geen zenuwen, maar goed het is mijn derde. Begin het wel zat te worden. Buik zit aardig in de weg ook s'nachts dus slapen gaat een beetje rot zal ook wel meespelen geloof ik.
Ik kijk er wel onwijs naar uit ben zo onwijs benieuwd hoe de kleine meid eruit ziet. heeft ze ja, welke kleur alles erop en eraan etc etc.
Gister mn pakje van stip & zo binnen gekregen te schattig voor woorden zelfs mijn man vond het gehaakte mutsje van ze helemaal leuk.
Helaas nog 8.5 weken werken maar daarin zit ook voor mij veel vrij gelukkig maar :)

Nou ik ben het ook wel zat hoor meis! en het is mijn eerste.
Ik ben er helemaal klaar voor om mijn meisie vast te houden :)

en ook om mijn lichaam weer voor mezelf te hebben :)

Ik krijg donderdag al mijn spullen van de babydump :) Ik ben er bijna helemaal klaar voor!

Hier ook geen zenuwen, er moet hier nog steeds hard gewerkt worden in huis. Ons kleine mannetje moet nog verhuizen en het ledikantje en alle kleertjes moeten van zolder. Maar eerst moet de verbouwing achter de rug zijn. Kaartjes moeten nog uitgezocht en besteld worden, dus nog genoeg te doen, geen tijd voor zenuwen. Stress of het op tijd klaar is, hihi, nee zelfs daar heb ik geen last van!

Liefs grote broer

Echt zenuwen hier niet, maar vraag me wel af of ik alles in huis heb... Vandaag afspraak gemaakt voor een intake met de kraamzorg en als mijn man zo thuis komt gaan we boeken ophalen met kaartjes. En ik heb net maar even een lijstje gemaakt met een paar kleine dingetjes die we nog moeten kopen, want ben veel te bang dat ik wat vergeet, haha. Moet nog 7 weken werken (4 weken van te voren met verlof) en gelukkig zitten er veel vrije dagen bij, pasen koniginnedag en hemelvaart, dus echt heel veel hoef ik niet meer te werken, heerlijk zeg.

liefs nemootje

Hier nog geen zenuwen voor de bevalling... Komt ook doordat ik pas met 32 weken weet of het een "gewone" bevalling gaat worden of een geplande keizersnee. Ik probeer er gewoon nog niet aan te denken... Ook ben ik de zwangerschap nog helemaal niet beu... (alleen de pijn van de ischias) maar verder voel ik me echt heerlijk zwanger! Komt ook doordat we op dit moment veel vervelende dingen doormaken en ik de zwangerschap echt als leuk zie!!

Terug
Bovenaan