Hebben jullie als iets gekocht?

Ik vroeg me af of jullie al iets hebben de gekocht voor de baby(baby's)
Ben al wel een paar keer wezen neuzen in de winkel maar heb nog helemaal niets gekocht!
Hoe zit dat bij jullie?
Liefs

Wij hebben vandaag toevallig een badje gekocht, aankleedkussen met hoes, wipstoeltje en een speelkleed voor op de vloer.
Een kledingkast en commode hadden we al, alleen krijgen ze nu de functie van kledingkast en commode, haha! Onze ouders hebben een autostoeltje en complete kinderwagen voor ons gekocht.

Wij zijn dus aardig op weg!

Liefs Daisy

Oh ja, ook al een buikband, zwart met twee zilverglitterende handjes erop. Zo leuk en toevallig in de aanbieding bij de prenatal. :)

Hahaha ja dat is al heel wat!
Wij moeten weer helemaal op nieuw beginnen, heb een paar jaar geleden alles al weg gedaan!
Weet eigenlijk niet eens waar te beginnen!
Ach eerst maar lekker op vakantie met de kerst en dan in het nieuwe jaar maar flink gaan shoppen;-)
Ga binnenkort wel kijken voor positiekleding want alles zit veel te krap!
Heb inmiddels wel al een positie broek maar moet er nu toch echt wel een paar bij hebben!
Liefs

Hier zit ook alles al flink krap, ja. Ben al op zoek naar wat leuke buikbanden, zodat ik mijn eigen kleding nog wel even aan kan!

Wij hebben nog niks gekocht en wij moeten ook helemaal opnieuw beginnen. Ik heb wel weer zin in het afstruinen van alle winkels voor spulletjes. Ik wil iig voor de eerste maanden een wiegje, hopelijk kan ik een oude wieg op de kop tikken die we kunnen opknappen.

Wat voor soort kinderwagen willen jullie?

Ik wil eigenlijk wel weer de zelfde kinderwagen die ik eerder ook had; de urban jungle.
Dat was zo een fijne kinderwagen, gewoon met luchtbanden en een voorwiel dat zowel kan zwenken als vastgezet kan worden.
Een soepelere kinderwagen bestaat niet(voor ons niet)

Ik denk dat ik ook ga kijken of ik meubels op de kop kan tikken en dan zelf opknappen!
Wil het nu ook allemaal extra mooi hebben omdat dit toch echt de allerlaatste is!

Hier nog niks gekocht... maar dat komt omdat ik 1 van 1 heb... en dus eigenlijk alles al.. wacht nu eerst het geslacht af. als het een meisje word.. moet er een nieuwe garderobe aangeschaft worden, word het een jongen dan wat kleine dingetjes erbij.....

Terug
Bovenaan