hebben jullie alveel gekocht?

Ik vraag me af of hier al dames zijn die de babyuitzet al bijna compleet hebben.
Ik heb bijna alles nog van Joris maar heb via marktplaats al wel een supermooie duokinderwagen op de kop getikt.

Zijn jullie je al te buiten gegaan?

Hey Miekje,

Ik heb me nog flink in kunnen houden... We hebben donderdag de 18e onze 4e echo en als dan alles ok is, mag het nieuws naar buiten. Vrees dat ik dan niet meer te houden ben met shoppen! 31 oktober staat de 20-weken-echo gepland, en tja als het geslacht bekend is wordt het wel erg  verleidelijk om te gaan winkelen... ;-)  
Maar heb al wel een paar kleertjes gekocht en 2 paar sokjes!  

Groetjes Jannie

Hi,

Ik had vanmorgen een heel bericht getypt, was er een storing op de pagina, waardoor alles weg was... Maar goed, hier nogmaals mijn aankopen...

Wij hebben eigenlijk al best heel veel spulletjes, maar nu nog niet zo veel gekocht, een rompertje, sokjes en zo wat kleine dingetjes. We hebben 4 jaar in de mmm gezeten en bij iedere stap in de goede richting kochten we een klein babycadeautje, hiervoor heb ik 3 miskramen gehad en ook toen al wat dingetjes gekocht. Nu krijgen we van mensen om ons heen allemaal cadeautjes en we hebben een aantal grote dingen overgenomen van vrienden die al uit de kindjes zijn. (box, wipstoeltje, badje en mijn droomkamertje)

Toen we voor t eerst zwanger waren hebben we met 9 weken een kinderwagen gekocht. De kleur ging uit de collectie en wij vonden die erg mooi, een legergroene quinny speedy, met veel korting. Wel erg moeilijk dat we, toen de wagen eenmaal kwam, allang een miskraam hadden gehad, maar ben er nog steeds erg blij mee, vind de kleur superstoer.

We hebben dus al best heel veel, ook qua grote dingen. Nu nog een maxi-cosi, dekentjes, lakentjes etc. maar dat komt allemaal nog wel.

Ben al wel een beetje aan het behang aan het peuteren, in het kamertje waar de beeb straks komt, we willen boven alle muren nog gaan doen (laten spuiten/stucen) en laminaat over de hele verdieping, dus daar gaan we langzaam aan wel aan beginnen, want we willen ook beneden nog een nieuwe vloer en vloerverwarming en nog wat klussen en wil het wel graag klaar hebben voor de baby komt :)
Ben beetje stresserig als t om verbouwen gaat, hahaha geen hobby, dus maar op tijd beginnen...

liefs Mick, 15,2 weken, 1ste kindje

Ik had (bij mijn eerdere zwangerschap in dec 2007, die eindigde in een miskraam) al een mooi creme broekje met shirtje gekocht. Die krijgt deze kleine bij de geboorte aan. Hadden we voor Feline ook. Echt heel erg leuk een setje van de zeeman. Een shirtje met een geborduurde poes erop. Een zacht ribbroekje, witte sokjes en stoere soort van allstars gympies.
En gisteren bij de V en D een zacht fluweel uniseks boxpakje gekocht. En een blauw tutpopje.
Verder gaan we dit weekend beginnen met opruimen en dan gaan we zo langzamerhand het behang afstomen en alle verf van de kozijnen afschuren. En dan de babykamer maken. Meubels moeten we ook nog kopen en aangezien het kamertje niet heel groot is moeten we goed zoeken.

liefs Maris

hoi ja ik koop gewoon wat ik mooi vindt ga uit van een meisje en bewaar nu soms wat van mijn dochertje maar verkoop ook wel weer veel ben er wel snel op kleding uit gekeken. heb al wel 2 maxi cosi's er bij gekocht veel kleertjes en ben nog van plan een duo kinderwagen te kopen of een mooi roze kinderwagen maar net wat ik tegen kom. de baby kamer schuif ik door heb een winnie de pooh kamer voor me dochtertje gekocht dus tegen die tyd doe ik de door schuif methode. veel speelgoed en de box heb ik ook dus kost me niet echt veel want ik koop veel op de rommelmarkt en op marktplaats.

Hoi,

we hebben nog bijna niets gekocht, alleen een pakje maat 50/56 (unisex). Voor de rest hebben we gewoon heel veel spullen al. We hebben namelijk al een jongen/meisje tweeling.

Zodra we weten wat nummer drie wordt, gaan we de kleertjes van de tweeling uitzoeken. Dan weten we ook wat we nog nodig hebben (waarschijnlijk nieuwe rompertjes). Kleertjes kopen dan niet te veel, natuurlijk wel wat, maar uit ervaring weten we hoeveel je nog krijgt. Nummer drie zit daarbij ook nog eens in het zelfde seizoen, dus de eerste weken komen we makkelijk door.

Ik heb wel nog een maxicosi in de aanbieding, voor de liefhebber. De duowagen gaan we nog niet verkopen, daar zijn we maar al te blij mee.

Wel moeten nieuwe bedden voor de tweeling kopen, dus we houden een ledikant over. Ook te koop!

groetjes,
Martine

Ik heb eigenlijk de hele uitzet nog van m'n zoontje.

En eigenlijk nog niet echt iets gekocht voor deze zwangerschap. Ik heb bewust de eerste 12 weken even afgewacht. We willen deze keer niet weten wat het geslacht is en dus is het  shoppen iets beperkter. Maar mocht het straks een meisje zijn dan kom ik toch een boel aan het inkopen doen hahaha..  (gezien de lading jongenskleding die we nog hebben)

Over een paar weekjes beginnen we met de babykamer en dan zullen we wel helemaal los gaan

Esmé mv Kay

(14 wk zwanger)

Terug
Bovenaan