hebben jullie daar geen moeite mee?

A

Anoniem

Guest
ik bedoel, natuurlijk vind ik de sex altijd heel fijn.
maar op een gegeven moment wordt het om de dag een beetje moeten ipv mogen.
het is wel fijn maar soms denk ik dat we beter niet om de dag kunnen doen, want als het strax echt moeten wordt, is het ook niet goed

Tsja ik zou zeggen doe waar je je goed bij voelt!!

Als het moeten wordt is de lol er gauw vanaf en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Bij de eerste (en nu trouwens weer) hebben wij allebei zoiets van als het komt dan komt het. We doen het niet op de klok zegmaar, haha.

Laat het een beetje los zou ik zeggen (is moeilijk dat weet ik hoor) en als je eens een keer  geen zin hebt, doe het dan gewoon niet.

Veel succes ermee.

Groetjes

Hoi Fiepke,
Het moeten is niet leuk idd en dat kan ik ook niet.
Dan wacht ik altijd net een dag langer ofzo en kijk dan wel een beetje naar het schema wanneer je vruchtbare dagen zijn(ze zeggen dat het zaad van de man soms ook 3 dagen of langer blijft leven). Wij zijn bijna een jaar bezig en zijn niet als de gemiddelde NL wat sex betreft voor we een kindje wilden. Maar als je de lol er maar in houd dan is het goed en dat valt niet altijd mee.
Jij ook veel succes met klussen

mijn vriend zei ook al dat we gewoon flink kunnen klussen rond de vruchtbare periode, ik denk dat we dat gewoon in het oog houden,
want anders wordt het idd een moeten en dat wil ik niet.
ik wil het wel leuk houden.

Veerle heeft ons een keer gewezen op een artikel ik denk op www.zwangerschapspagina.nl we vrijen al jaren verkeerd.
Misschien heb jij hier ook wat aan?

ja dat heb ik gelezen, daarom denk ik dat het juist belangrijk is om de hele maand door actief te zijn....
haha
moeilijk te bepalen wat nou het beste is.
zolang het maar leuk blijft he...

Hoi,

ik heb het artikel net gelezen, best wel komisch om allemaal te lezen. Ik heb alweer heel wat geleerd!  Vandaag zou mijn meest vruchtbare dag zijn, maar ik ben net zoals jou, Fiepke, ook nog een beetje grieperig en dan is het niet zo romantisch he?! Dit is pas onze 2e ronde, dus we moeten maar even geduld hebben.
Ik zat wel direct te rekenen en op allerlei sites te kijken wanneer we het best konden klussen, wordt je door dat artikel wel even mooi met je neus op de feiten gedrukt!

Dus voor ons maar geen moetjes meer!

Groetjes Gieneke

Haihai

Tja, op commando is niet zo heel erg leuk. Maar toch vind ik het wel meevallen. Met ovulatietesten ben ik er maar +/- 4 dagen echt mee bezig en weet precies wanneer ik 'moet'. De rest van de tijd doen we het alleen wanneer we zin hebben. Overigens is dat momenteel niet zo veel (zie haast?!?)
Overigens was de wc vanmiddag best goed te doen...
(had ik je vanmorgen toch verteld, of niet?)

Groeten!

Terug
Bovenaan