hebben jullie dan nou ook??

Hallo Dames,

Ik ben nu 7,5 week zwanger en heb iedere keer als ik s'ochtends het gevoel als ik net wakker wordt
Oh jah!!! ik ben zwanger en krijg dan helemaal zo'n vreugde gevoel echt een heerlijk gevoel gewoon.

Hebben jullie dat nou ook of misschien op bepaalde momenten zo'n gelukkig gevoel.
Misschien leuk om dat soort momenten met elkaar te delen.

Groetjes dipsy

Jazeker dat yen ik ook.Vaak als ik buiten loop en dan ineens denk,ben zo gelukkig.
Bij ons heeft het bijna 4jaar geduurd dat ik zwanger raakte dus ik voel mij ook super gelukkig nu.

Gr. Suusje

Ja ik heb ook steeds van jippie nog zo kleintej erbij dadelijk!!!! als ik dan kijk na me kleintej die nu begint te lopen dan denk ik straks dat allemaal weer opnieuw spannend!!!

Je kan nu nog niet echt zien dat ik zwanger ben dus kan wel naar m'n buik kijken maar daar zie ik nog gewoon m'n eigen buik :p
Maar ik heb het met vlagen dat ik denk van.. Ooooh!! Ik heb een klein wondertje in m'n buik, het hartje klopt, het heeft al armpjes en beentjes, hersentjes zijn in de maak..
En dan voel ik me zo gelukiig!! Maar gelijk krijg ik stress over de bevalling want ik vind het szo'n eng idee!!!!! :s

ow ja, ik heb het soms zo op de dag, dan ineens denk ik wouwww ik ben zwanger hahah dan ben ik weer net zo blij als toen ik de test uitslag zag hihih

maar ik heb ook wel last van het feit dat we nog maar zo in het begin zitten, ik ben bij vlagen ook vreeslijk bang dat het mis gaat, ik moet er niet aan denken.
Maar owww dat vind ik zo griezelig waarschijnlijk komt dat ook door wat we allemaal mee hebt gemaakt, maar wat zal ik blij zijn als we rond de 11 weken zitten dan durf ik denk ik nog meer toe te geven aan mijn blije gevoel.

liefs Petra

zo bij vlagen schiet het me zo te binnen en dan ben ik toch wel heel erg blij dat wij zomaar straks 2 van die kindjes hebben rondrennen. Onze zoontje wordt alweer twee straks en dan besef je toch wel dat de tijd inderdaad snel gaat

Terug
Bovenaan