Hebben jullie dat nou ook weleens???

Dat je het liefste hard naar buiten zou lopen omdat je het ff niet meer ziet zitten??

Dat heb ik nu dus. Pfffff... Sylvan is op t moment zo'n mieper. Ik word r niet goed van! Hij kan van rug naar buik, maar kan dan niet terug (weet dat ie het wel kan, maar hij doet t gwn niet). Dan krijgt ie ook nog tandjes, 3 tegelijk dus dat zal ook wel zitten wringen.
En Dylano is de laatste tijd erg lief, luistert goed enzo, behalve vandaag dan.

Het liefste zou ik hebben dat er iemand bij zou zijn. Maar ik wil mezelf niet laten kennen. Mijn man heeft al weleens gezegd dat ik het niet aankan omdat ik in zo'n dergelijke situatie zat. Heb hem toen maar eens verteld dat ie zelf maar eens een dagje met 2 kids moet gaan zitten als ze zo zijn.
Daar kun je zoooo sjago van worden hé? Als Syl al begint met miepen heb ik t alweer. Dan word ik toch best boos van binnen, meer op mezelf dat op de kids hoor, want die kunnen er ook nix aan doen.

Wou het ff van me afschrijven... Hoop dat t dit x ook helpt.

Liefs Deb.

Herkenbaar hoor! Ik ben nu behoorlijk zwanger, heb echt last van de laatste loodjes en Lotte zit middenin haar peuterpubertijd en 'Nee'-fase. Erg vervelend...

Gelukkig gaat ze nu twee ochtenden naar PSZ, dan kan ik even bijkomen en kan zij lekker even uitleven. Ik ben ook altijd erg blij als het weekend er weer aankomt, dan kunnen mijn man en ik de taken weer wat verdelen.

Sterkte vandaag hoor!

Groetjes, Marisa

JAAAA herkenbaar hoor. En tja dan die mannen he. Die denken dat wij zomaar over de rooie gaan. Als ze de kids dan een dag alleen hebben gedragen die kids zich prompt voorbeeldig en krijg je zo'n gezicht van waar maak jij je nu druk om... Kun je Sylvan geen paracetamolletje geven als zijn tandjes wringen? Wordt ie meteen wat rustiger van. Mette was 1.5 toen Jens kwam en was net te jong om dingen echt te snappen. Krijsen op de grond lag ze als ze haar zin niet kreeg en Jens reageerde daarop door ook te gaan krijsen. Nou daar wordt je als moeder af en toe goed gek van hoor. Ik heb haar in die periode even iets meer tv laten kijken. Tis niet anders denk ik dan maar. We hebben babytv (digitale televisie) en dat is hele rustige maar leuke tv waar ze goed op reageert. Mss iets voor Delano?

Succes!
gr.Ing

Hoi Ing,

LANG LEVE BABY TV!! Die hebben wij dus ook. Ken ze zowat allemaal uit mn hoofd.
Dylano zit er toevallig nu ff naar te kijken.
Maar soms heeft ie daar geen erg in, en gaat ie mama vervelen ;-)
Ik heb altijd gezegd: Ik ga mijn kind niet voor de TV zetten. Nou, ik kom daar toch mooi op terug, want het kan soms toch wel makkelijk zijn hoor.

En ja die mannen. Weet je wat is?? Ramon is de hele dag op de weg, dus heeft ook nog een beetje zn eigen vrijheid kwa werken. En ik zit de hele dag thuis (weet ik, zelf voor gekozen), en dat is gwn het grote verschil.
Tuurlijk kan Ramon meer hebben als ik als hij thuiskomt. Maar aant eind van de dag is hij ook blij dat ze op bed liggen hoor, dus dat zegt al genoeg denk ik hé ;-)

Gelukkig is het middagslaapje in aantocht voor Dylano. Probeer ze t liefste wel allebei tegelijk op bed te joppen, dan heb ik echt ff rust :-D

En Ing, hoe bevalt het jou nou, met 2 kids?? Als ik eerlijk mag zijn, vind ik de verandering van 1 naar 2 kids zwaarder als van 0 naar 1 kind. Met de 1e kan je altijd nog ff terug naar bed bijv, als ze sochtends de fles hebben gehad. Maar dat ken nu tuurlijk niet meer.
En dan nog maar niet over de aandacht te spreken. Vind t soms erg moeilijk om dat te moeten verdelen.

Marisa, thnx voor je reactie! Ik weet nog van mezelf toen ik hoogzwanger was van Syl dat ik dat echt niet meer trok toen.
Dylano is toen ook verschillende keren gaan slapen bij mensen zodat ik een beetje rust kon pakken. Dus ik begrijp ook wat jij meemaakt nu meid. Heel veel succes nog met de laadste loodjes, want het is oh zo waar, ze wegen echt t zwaarste, vooral met een peuter in huis ;-)
Hoelang moet je nu nog?

Liefs Deb.

Zooo herkenbaar!
Ik kijk ernaar uit dat deze fase van 'ik ben twee en ik zeg nee' voorbij is, soms wil ik Tara echt achter het behang (dat heb ik niet eens hoor, haha) plakken, zo dwars kan ze soms zijn!
Hele veel sterkte met je 2 boys.

Groetjes,
Shivana

Leuk topic!!! Enne heeeeeeeel herkenbaar. Veerle is net 2 geworden en mijn twee jongens zijn nu 4,5 maand oud. Ik vond het 2 maanden geleden heftiger dan nu, het valt me nu gelukkig erg mee. Maar heb soms nog wel een iets mindere dag, meestal stop ik de jongens dan snel in de kinderwagen en ga een stuk wandelen, naar een speeltuintje  of boodschappen doen of even bij een vriendin op de thee. Er is altijd wel een vriendin met kids thuis waar ik even binnenval. Ik werk nu weer 3 dagen per week en die combi met werk en prive bevalt me erg goed.

Hopelijk heb je nu de kids lekker in bed liggen en geniet je van je vrije tijd.

Groetjes, Floor

Hoi Floor,

Tuurlijk vond ik de 1e tijd ook hectischer als nu. Dan moet je je ritme nog zien te vinden enzo. Maar als ze allebei vervelend zijn vind ik het erg benauwend soms.
Maar we hebben deze dag weer overleefd, net zoals de anderen die nog komen zullen gaan ;-)
Hoop dat het morgen beter gaat, maar dat zal vast wel.

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan