hebben jullie dat nou ook ;-)))

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat nou ook:

dat je na je ongi netjes aan het klussen gaat om de twee dagen, maar dat je dan net rond die tijd van je eisprong geen zin hebt, moe bent, al laat in de bed ligt en morgen weer vroeg op moet, dus nu even niet??
hahaha, wij dus wel.

Schiet lekker op.

Maandag eisprong gehad (tenminste als hij precies op dag 14 kwam)(had het idee dat ie zondag al was), vrijdag voor het laatst geklust.....

Nou ja, we zien wel, voel van alles, (eerste keer dat ik erop let, dus zal me wel dingen inbeelden, zo twee dagen na mijn eisprong, hihihi)

Liefs,
Mienetje

Hee Mienetje

Wij hebben dat ook soms hoor....
Het is een moetje soms he?
Wij proberen dit dan maar te voorkomen doordat ik meestal wel weet ongeveer wanneer het echt moet...en we dan daarvoor maar even opsparen en rustig aan doen...
Maar af en toe zijn we echt helemaal bekaf van het werken..en dan lukt het bij hem gewoon niet...
Nou succes!!
Hoop dat je goed geklust hebt!
En nog goed voortzetten natuurlijk!

Liefs Linnepinnie

"moesten"dus eigenlijk zondag weer klussen en gisteren, maar ja, niet van gekomen.
Ach, we zitten ook pas in ronde twee, dus het geeft ook allemaal niet. We zijn nog niet echt van het moeten.....
Kan me wel voorstellen dat het dat op een gegeven moment wel wordt, een moetje. Maar je weet waar je het voor doet........en waarschijnlijk wordt  wordt het gaandeweg toch wel leuk.  

Het bizarre is dus dat ik nu van alles voel.....beetje buikpijn soms, ongi-gevoel al drie dagen, terwijl mijn NOD dus echt pas 15 mei is en hee, voel ik mijn borsten nu wel of niet. Dacht zelfs mijn eisprong te voelen, nou die heb ik dus in al die jaren nog nooit gevoeld, hahahaha.

Maar goed, dit is ook de allereerste keer dat ik erop let. Bij mijn eerste kindje was ik er niet zo mee bezig. Maar sinds ik op dit forum rondzwerm.......verslavend!!!!

Iedereen succes met klussen,
Liefs Mienetje
(2de kindje, ronde 2)  

Hoi hoi

Ik kan je gerust stellen want wij hadden dat ook...wij hebben de eerste ronde ook alleen maar gklust voor de eisprong en daarna hadden we geen zin meer om het maar even te zeggen...we waren er te moe voor  hahaah

En wat blijkt ik ben gewoon 5weken en 3 dagen zwanger!! En het mooiste is bij de eerste hebben wij ook alleen sex gehad voor de eisprong (al wist ik nog niet wat dat echt inhield was net 18) maar we hebben toen 1keer onveilig sex gehad na me menstruatie en ik was meteen zwanger!!

ZE zeggen wel dat je tijdens je eisprong en na de eisprong sex moet hebben maar ik vind het flauwekul!! Want ik ben beide keren zwanger geraakt VOOR de eisprong! Dus ik weet nog zo niet of die dagen extra klussen wel helpt maar goed dat is voor ieder anders misschien ik vind het wel goed zo!! Ik had niet verwacht zwanger te zijn omdat we voor de eisprong hebben geklust maar het is dus wel echt zo!!

Succes en staar je niet alleen blind op de eisprong!!
groetjes mama zoontje 16maanden en ukkepuk 5 weken en 3 dagen!

Haha, dat is heel herkenbaar.
Ik heb onregelmatige cyclus(nu minimaal 42 dagen), dus proberen wel om de dag te klussen. Heb dus geen idee wanneer mijn eisprong is.
Maar soms heb ik zoiets; dan maar een maand verder en slaan we paar dagen over.
Ik probeer wel via zo'n schema te kijken wanneer mijn vruchtbare dagen zouden zijn.
Maar alleen slapen is ook wel erg lekker haha ipv de toeters en bellen erbij en gelukkig vind mijn man dat ook.

Greetz Daisy ronde 7(gestopt juni 05 met de pil)

Ach ja, weer oh zo herkenbaar. Tuurlijk heb ik (hebben wij moet ik eigenlijk zeggen) dit ook wel eens. Deez ik herken je verhaal. Zit in hetzelfde schuitje.
En je voelt van alles. Helaas weet je niks zeker dus ...
Maar weer afwachten.
Allemaal succes.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan