Hebben jullie dat nou ook?

A

Anoniem

Guest
Hallootjes,

Weet niet wat er met me is maar ik wordt gek van mezelf!!!!!

Bij alles wat ik doe denk ik aan wel of niet zwanger zijn, als ik even niets "voel" maak ik me zorgen of het deze keer wel is gelukt, erg he?

Ik weet ook dat ik nu eigenlijk nog niets kan voelen, heb mijn nod pas 22-7, maar het voelt zo anders allemaal, zijn nu met de 3e ronde bezig en voel me wel anders, maar dat kan ook ingebeeld zijn.

Schaam me erg voor dit gevoel maar kan het zo moeilijk van me afzetten

Hebben jullie suggesties waar ik afleiding in kan vinden?????

Ben ik de enige die er zo mee bezig is of zijn er ook anderen?????

Sorry voor dit gezeur.

Hopelijk een aanstaande moeder, lollifantje

He hallo,

Ik ben nieuw op het forum en las je bericht.
Ik heb hetzelfde als jou en denk dat er veel meer vrouwen zijn die zo denken en van alles voelen als wat je schrijft.
Het is toch super als je zwanger wilt worden, dat je voor een kleintje wilt gaan. Het is daarom ook erg vanzelfsprekend dat je er zo mee bezig bent, vooral ommenabij je menstruatie. Ik begrijp je heel goed. Zit op het moment ook op hete kolen en vraag het me ook af of het raak is!!!!

Dikke kus Kim

Hoi kim,

Wanneer is jouw NOD?

Heb je het gevoel dat het iets is geworden?

Ja, had zelf ook niet van mezelf gedacht dat ik er zo spastisch mee om ga, terwijl mijn man zegt: anders doen we het weer gewoon de volgende maand weer!!!!

Ik kan hem dan wel zijn nek omdraaien, mijns inziens gaan mannen er toch heeeeeeel anders mee om, vinden het ook niet erg om te klussen!!!!

Heb nu echt zin om heel hard te janken, maar weet niet waarom, weet niet eens of het deze keer is gelukt!

Mag ook niet zeuren, zijn nog niet zo lang bezig, ga nu voor ronde 3 en er zijn zat mensen op dit forum die nog veel langer bezig zijn.

Afwachten en nog eens afwachten.

Zal voor je  en we horen wel of je mamma wordt.

Dikke knuffel, lollifantje

Hey Lollifant,

Ik deel dit gevoel met je hoor! Het is soms irritant ja, maar als je iets graag wilt.....

Zucht... mijn NOD is 25 juli....
Normaal gaan de weken zo snel, nu lijkt het wel eeuwen te duren.

Ik voel me anders, maar weet niet of het inbeelding is, of wat anders....

Hou je ons op de hoogte?!?!?

Liefs,

Erretje

Terug
Bovenaan