hebben jullie dat nou ook?

A

Anoniem

Guest
hoi,ik merk dat ik sinds de bevalling erg vergeetachtig ben,de meest simpele dingen weet ik dan niet meer.
bijv;namen van personen of als ik iets aan t vertellen ben,kan ik bijv niet op eeen woord komen.wordt er nogal moe van,denk soms echt ben ik nou niet goed of hoe zit dat?!
en daarbij maakt t me soms heel onzeker..
hebben jullie dit nou ook??groetjes

hahahahahahahaha

HEEL HERKENBAAR!! Dus je bent niet alleen!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ik heb dat al sinds dat ik een paar weken zwanger was haha, ik heb het normaal al beetje door ME/CVS kan ik me slecht concentreren nu is het helemaal keierg!

Hoi hoi,

ook ik heb dat hoor!!
Dylano is vandaag prs 5 maanden, en nog heb ik er last van .
Ook heb ik erge last van haaruitval, nog meer moeders die hier last van hebben?

Groetjes Debby.

Hey

Vergeetachigheid daar heb ik ook last van. Het schijnt dat het ook 9 maanden duuurt voordat je van je zwangerschapsdementie af bent.

Dus volkomen normaal hahahah

marieke

Ook ik heb sinds een paar weken van de zwangerschap al last van de zogenaamde zwangerschapsdementie en het is nog steeds niet over!
En Debby.. ik haal telkens hele plukken uit mn haar, had altijd vol en mooi haar en nu is het maar futloos, maar mijn kapster zei dat dit ook na 9 maanden ongeveer weer beter wordt!! Dus er is nog hoop hihi

Groetjes Karmen
mama van Liz

Hoi hoi,

Helaas idd erg herkenbaar, heb dit ook al sinds mijn zwangerschap. Toen moest ik een keer persé de kluissleutel bij me hebben, natuurlijk was ik die juist toen vergeten, kon ik weer terug naar huis (ca.30 min heen en weer 30 min terug) om die sleutel op te halen. Ook met de haaruitval herken ik helaas, had ook altijd lekker dik en makkelijk haar (ook voor mijn zwangerschap) en nu valt het idd met bosjes uit zeg maar. Ben de hele dag de lange haren van mijn trui aan het afplukken, vind dit nogal slordig staan nl. En moet ook elke dag de borstel echt haarvrij maken, houd vlgs. mij zo weinig haar over en hoop dat dit maar snel stopt, ha ha

groetjes,
xx Roos xx

Ben ook heel vergeetachtig maar schijnt erbij te horen. Ik probeer dingen maar op st schrijven zodat ik ze niet vergeet.
Mijn haar valt ook erg uit, heb er al een stuk vanaf laten knippen.
Groetjes van Sonja.

Terug
Bovenaan