Hebben jullie dat nou ook???

Ben vandaag precies 37 weken, alles is klaar en het grote wachten is begonnen..... En dat kost me toch een hoop geld!!! Blijf maar leuke dingen voor de kleine man kopen. Heb een hele leuke website gevonden (kleertjes.com) waar je voor niet al te veel leuke dingen koopt. Maar dan moet je het weer niet al te vaak doen........... Ben ik nou de enige die haar koopdriften niet helemaal in het gareel kan houden wegens te veel vrije tijd? Of herkennen jullie dat?

Ik herken dit heel erg goed, maar ik kan me gelukkig nog inhouden, ik denk dan elke keer, ja straks krijgen we toch ook een boel dingen als er kraamvisite komt.....goed van mij he!
Het wachten op zich vind ik echt het ergste, het niet weten wanneer het gaat beginnen.
Ik ben nu 37 weken en 4 dagen.
groetjes Jacky

hahahahahah, probeer je maar wel in te houden hoor!
Bij onze eerste kregen we zoveel kleertjes dat ik tot bijna een jaar bijna niets hoefde te kopen! Echt, super leuk allemaal! En ja, kleertjes.com is een leuke overzichtelijke site.

Hoe is het inmiddels met de koopdrang, gaat het lopen in de stad nog wel een beetje?

Hier nog een bigspender hoor! Daarom moet ik gewoon niet te vaak de stad in gaan of boodschappen gaan doen. 't Is ons 2e kindje, dus qua kleertjes kan ik me wel inhouden. Maar ik blijf andere "handige en leuke" dingetjes kopen. Om maar zo goed mogelijk voorbereid te zijn en alles ook na de geboorte soepel te laten verlopen (met al die handige dingetjes, die je dan maar beter in huis kan hebben).
En voorraden aanleggen is ook een nieuwe hobby van me. Alsof het onmogelijk is om in de eerste weken na de geboorte de deur uit te gaan! Te belachelijk voor woorden, maar toch doe ik het...

En nu ga ik toch snel even op kleertjes. com kijken! Hahaha!

Wanneer komt het salaris ook alweer binnen? Shit, 't is pas de 8e vd maand...

Jacoline,

Hahaha, nou hier nog een hoor. Ik koop ook alles wat los en vast zit.
En ik ben ook helemaal van de Albert.nl. vanavond komen ze lekker weer
heeeel veeel boodschappen brengen.
Helemaal makkelijk.

Doei doei,

Nance

Terug
Bovenaan