hebben jullie dat nou ook?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
wij hebben twee honden,twee ruwharige jack russels,nou is de ene nog een puppy maar de andere is 1,5jaar.
die loopt me sinds een paar dagen continu achterna,als ik naar de wc ga staat ze bij me,als ik aan het stofzuigen ben loopt ze naast me(terwijlze echt een hekel heeft aan de stofzuiger en normaal dus weg loopt),als ik opsta loopt ze met me mee.
mijn man kan 20keer op gaan staan maar daar doet ze het niet bij alleen us bij mij.
ze zeggen dat honden het kunnen aanvoelen als de bevalling dichterbij is,nou jullie kunnen je dus wel voorstellen dat ik er helemaal nerveus van wordt.
heb nu nergens geen last van terwijl een paar dagen geleden ik continu voorween had en toen deed ze het niet.
ze is zelf ook zwanger maar ja dat was ze een paar dagen gelden ook en ze moet pas 20november bevallen.
dus vroeg ik mij af of meer meiden dit hebben met de hond.
nou hoor van jullie.
liefs sil

Hooooiii,

die van ons is ook 1,5 jaar en hetzelfde verhaal.
Hij liep mij al overal achterna maar is wel erger geworden.
Als mensen nu te dicht in mijn buurt komen of mij een tik/ duw  geven gaat ie grommen.
Fietsers en auto's die te hard aan komen rijden wil ie aanvliegen, écht stom.
Hij heeft laatst iemand in zijn hand gebeten (niet hard) omdat ie 'm wilde oppakken.
De postbode wilde hem aaien en toen deed ie ook ineens lelijk.
Dat terwijl je anders écht alles met het beest kan. Aan zijn oren trekken, pootjes, maakt 'm allemaal niets uit normaal gesproken.
Hij wil ook de hele tijd alleen maar op schoot liggen (mag ie niet altijd) en lijkt net of hij zijn plekje even veilig wil stellen ofzo haha.
De baby kamer vind ie overigens helemaal niet interessant, ik neem 'm expres mee, maar dan wandeld ie gelijk weer weg...
Gek beest!
Maar wat grappig dat jij en de hond samen zwanger zijn!

Groetjes

Hoi!

Wij hebben geen honden, maar  2 katten, maar volgens mij voelen die het ook aan hoor. Normaal gesproken liggen ze niet vaak op schoot, maar sinds ik zwanger ben willen ze constant op schoot liggen en dan vaak met een pootje op mijn buik. Een van de 2 is helemaal niet zo knuffelig, maar die wil de laatste dagen ook steeds bij me zitten. En ze lopen de hele dag mauwend achter me aan...
Volgens mij voelen dieren zoiets toch aan.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Oh..dit komt me bekend voor.
We hebben zelf ook een hond. Een reu van bijna 8 jaar  en de laatste week ligt ie constant tegen m'n buik aan. Zodra ik maar ga zitten of liggen. Hij frummeld zich in de meest onlogische positie's om maar met z'n kop op of tegen m'n buik aan te liggen.
Ik zei ook al tegen m'n man..hij voelt het aan dat het nu wel dichtbij komt. Dit deed ie namelijk ook bij m'n eerste zwangerschap.
Net of dat ie gewoon je constant bij wilt staan. En waarschijnlijk ook omdat ie het hartje zo ook kan horen.
Ik vind het wel heel lief maar hoop niet dat hij het aanvoelt dat de bevalling gaat beginnen, hoor!! Nog even een aantal weekjes wachten..hahaha!!

Mams79

Leuk om jullie ervaringen met jullie dieren te lezen!
Zelf heb ik op het moment geen tijd en/of ruimte voor (bewerkelijke) dieren zoals honden en katten (heb alleen twee hamstertjes en een paar wandelende takken)

Kan me wel nog van mn vorige zwangerschap herinneren (toen woonde ik tijdelijk bij mijn ouders en die hebben twee honden). De honden hadden volgens mij meteen door dat ik zwanger was: normaal blijven ze wel uit je kruis, maar toen hing er waarschijnlijk een interessant luchtje...

Vlak voor mn bevalling waren ze ook niet bij mij weg te slaan en vooral de dalmatier lag zodra het ff kon met z'n  hoofd op mn buik: jullie verhalen komen me dus bekend voor...

Mijn moeder heeft me ook altijd verteld dat toen ikzelf een baby was de poes van mn ouders (zelf een ervaren moeder poes) mn moeder altijd waarschuwde nog voordat ik huilde; dan hoorde ze me waarschijnlijk bewegen of anders ademen en dan ging ze mn moeder halen door heen en weer te rennen tussen mijn moeder en mijn kamer.

Vind het toch weer altijd geweldig en opmerkelijk die dier mens relaties!

Liefs Nika  

hoi dames

ja ik heb 3 katten en die willen allemaal op schoot pfff vooral dat vrouwtje jeetje die ligt gewoon helemaal over mijn buik heen jho die andere twee zijn katers en willen wel op schoot en lopen steeds voor mijn voeten en zo maar dat vrouwtje vreet me zowat op

ik heb wel eens gehoord dat katten idd aanvoelen als er iemand zwanger is ook al vaak voordat je zelf weet dat je zwanger bent,, zal wel door de hormonen komen ofzo ,,

veel liefs cora

hoi

wij hebben ook een jack russel en die loopt me contineu ook achterna,en mijn dochter ook.soms echt irritant breek bijna elke keer mijn nek over de hond.de katten komen niet zo snel bij mij liggen,de ene wel als ik op bed lig dan komt ze erbij liggen(alleen smiddags).ze voelen echt aan hoor. gr wendy 33,3wk

Terug
Bovenaan