Hebben jullie dat ook? ( 14wk zwanger)

Hoi,

Ik ben nu 14 weken. Ik was heel misselijk maar dat is nu helemaal weg. Ik ben wel wat meer moe dan normaal. Mijn buik begint een beetje te groeien, maar voor de rest voel ik niets, soms lijkt het wel alsof ik niet zwanger ben. Hebben jullie dat ook?
Ik kijk er naar uit dat ik de kleine ga voelen hoor!
Liefs,

Hej,
Ik ben 16 weken zwanger heb al wel een aardig buikje. Maar idd ik voel ook nog niks. Behalve dat ik na een kleine inspanning last van me rug heb voel ik me ook niet echt zwanger... Ik hoop ook snel wat te voelen... schijnt te kunnen met 16 weken..
Groetjes..

Hey, heb ik ook(nu @ 16 wk)! Ik voel het kindje al wel een paar weken, 3e kindje+placenta achter. Het lijkt allemaal wel mee te vallen, ik vrees alleen voor de bandenpijn die nu weer langzaamaan begint. Das echt niet leuk!

Ben nu 16 weken+1 dag en heb eigenlijk ook weinig last wel wat eerder naar bed in de avond en wat meer trek maar voor de rest gaat alles zijn gangetje

Ik herken het precies! Ik ben nu ook 14 weken zwanger en zie nog niet echt wat aan mijn buik. Wel heel erg moe elke keer. Na de 12 weken echo had ik het besef toch wat meer maar nu dat al weer een poosje geleden is verdwijnt dat gevoel ook weer een beetje. Van mij mag het wel wat zichtbaarder worden! ;) En zou het kindje ook heel graag al voelen al zal dat nog wel even duren.

Aan mijn buik zie je heeel duidelijk dat ik zwanger ben, maar ik vind dit wel een gekke fase. De klachten worden minder, maar het voelt nog niet echt zwanger, dat komt denk ik als ik de baby voel bewegen. Als ik terug denk aan de vorige zwangerschap, denk ik ook altijd aan die momenten terug dat ik Finn voelde gymen ( wat kon die tekeer gaan! Apart dat 't toch een relatief rustig kind is geworden!). Ik denk dat als ik het nu weer ga voelen, ik me echt op en top zwanger ga voelen.

Terug
Bovenaan