Hebben jullie dat ook gezien?????

Hi dames,
En dat heb ik het natuurlijk over jouw vrouw mijn vrouw.
Ik heb nog nooit zo'n neurotische man gezien, even update voor de mansen die het niet hebben gezien, man en vrouw met drie kinderen en twee homo's. Vrouw ruilt met homo van huis, bij de man met kinderen is de man erg van het poetsen, er moet drie maal per dag gestofzuigd worden en gedweild, ik ben al blij als ik het iedere dag doe.
Die mens was echt zwaar neurotisch, werken ze allebei zes dagen in de week en sta je iedere dag tot elf uur te poetsen. Waar is het plezier dan???
Maar aan het eind had ie wel gelijk, homo nodigt man met kinderen uit om naar een pretpark te gaan, en uiteindelijk draait de vader nog voor de kosten op, dat was wel sneu.
Maar dat poetsen pffffffffff wat een toestand.
Mijn man vindt het ook wel belangrijk dat het ogenlijk is maar zo dwangmatig als die mens was is de mijne echt niet, gelukkig.
Nou dat was het weer voor even.
X

Ja was echt te erg! Die hebben smet vrees hoor. En het sloeg ook al over naar de kids die waren even panisch voor vuil.Die kleine meid stond de binnen kant van de vriezer te poetsen!!!!
Raar was wel het einde het begon heel leuk, ze hadden het ook leuk gehad bla bla maar toen moeders het woord gul liet vallen draaide vaders door. Houdt  je mond zei hij tegen zijn vrouw, inderdaad vanwege dat pretpark. Ik snap dat dat vervelend is als je op een budget leeft, maar hij werd echt gek!

Hoihoi,

Ik heb er geen andere woorden voor dan smetvrees
Kijk het is wel lullig dat hij de entre betaalde.. maar hij had er ook als een volwassen man over kunnen praten van dat is niet de afspraak nee in plaats daarvan gaat hij zich gedragen als een klein kind als twee volwassen mensen moet je over dingen kunnen praten ook over de entre van een pretpark.

Hij is buschauffeur mevr. heeft een kapperszaak en werkt nog eens bij een suppermarkt en ik ken ypenburg  misschien hadden ze beter een huis naar hun budget kunnen kopen dan hebben ze een stuk leuker leven dan de hele dag schoon maken en bang wat mensen van hun denken etc. etc.

Groetjes,

Bianca

Ik zat met kromme tenen! die kinderen maar poetsen, er mocht geen kruimeltje liggen, echt triest...

Kinderachtig mannetje, en dat voor zo'n grote, stoere buschauffeur....

Ja idd een rare aflevering!
En dat hij aan het eind, bij de ontmoeting zijn vrouw nog zo afsnauwde................bah!
Die had het wel leuk gehad! haha
Maar elke week is het weer leuk om na te kijken.
Weinig denkwerk heb je erbij nodig.
Dus na een dag werken kijk ik ook: Jv mv!

Terug
Bovenaan