hebben jullie dat ook wel eens?

A

Anoniem

Guest
Picture this, zaterdagavond feestje heel gezellig en opeens een bevriend stel: we hebben een nieuwtje: we zijn zwanger!!! Jeeh jippie allemaal blij, maar sodemieters waarom ik niet!!!!!!!!!!! Ik moest wel even slikken. (gelukkig mijn vriendje ook)

Ik was op zich best blij voor ze, maar ja ondertussen loop ik al weer 2 weken met   gevoelige borsten en een soort van misselijkheid. Net als de vorige maand.... toen was ik ook niet zwanger....

Ben trouwens ook nog bij de huisarts geweest omdat ik ook tijdens  en na de ongesteldheid gevoelige borsten had en moe  en misselijk was. Hij denkt dat ik wel zwanger was, maar dat het fout is gegaan voordat het echt iets kon worden. Met de ongesteldheid ging het dus mis, maar het vruchtje is er niet helemaal uit...... Raar,  maar waar.  

Ik wilde het gewoon even kwijt en ga gewoon door met klussen......

Hallo Cami,

Ik begrijp wat je bedoeld. Zelf ben ik vandaag ongi geworden na 22 dagen nod. Dus ook dat van je borsten ken ik. Het rare is aan een kant is het beter dat het nu is misgegaan want er is iets niet goed geweest met bijv. de vrucht. Maar ja, het blijft zuur.

Hopelijk komt onze tijd snel genoeg.......

Groetjes Nathalie

hoi cami,

snap wat je bedoeld.
ik en 13 maanden geleden getopt met de pil, tegelijkertijd met 2 meiden die ik kende uit de kroeg. (toevallig hoor!!)
inmiddels zijn die over 3 en 5 weken uitgeteld. lopen nu met megabuiken en een blos op hun moederwangen trots rond...
vooral in het begin vond ik het niet eerlijk, maar over 61 nachtjes mag mijn ventje me weer proberen te bezwangeren haha.
op mijn werk is een collega over 9 weken uitgeteld en ik kijk net buiten en zie weer een dikke mama buik voorbij waggelen.
zucht... onze tijd komt wel.

groetjes esther

Hoi Cami,

Heel herkenbaar! Op dit moment zijn vrienden van ons ook zwanger, bij hun is het meteen de eerste ronde al gelukt. Leuk voor hun en natuurlijk begrijp ik wel dat die kans heel klein is maar wij zijn nu aanbeland bij ronde nummer tien en nog niet zwanger.  Daarbij werk ik ook nog eens in de kinderopvang dus ik word elke dag geconfronteerd met baby's en zwangere vrouwen. Zucht....soms is het echt oneerlijk! Maar we houden de moed erin en gaan gewoon vrolijk door!
Veel succes!

Groetjes Sp.

Hoi cami

ik begrijp ook heel goed wat je bedoeld, mijn nichtje kwam vorig jaar met de mededeling dat ze zwanger was, en ik was best jaloers. Niet dat ik het haar niet gunde maar ik wilde zelf ook graag zwanger worden. En over de gevoelige borsten na ongesteld worden, ik heb dat nu al 2 keer gehad sinds ik gestopt ben met de pil en bij die 2 keren was ik ook later ongesteld als anders.

groetjes Laura

Zucht...... heel herkenbaar. Aankomende zaterdag hebben we   vriendinnendag. Twee zwangere en twee erbij die net een kindje hebben gekregen. Vind het soms erg lastig om daar mee om te gaan, hoe ik het hun ook van harte gun. Aan de andere kant is het hoofd omhoog en er voor gaan, onze tijd komt nog!!

Tijs

Terug
Bovenaan