Hebben jullie dat ook wel eens???

Hey allemaal,

Ik ben vandaag echt verschrikkelijk chagrijning. Zo erg zelfs dat ik er zelf helemaal gek van wordt. Ik begrijp het ook niet, er is namelijk echt niets aan de hand. Heb vanmorgen een uurtje gewerkt en de rest van de dag vrij. Mijn man heeft vakantie, dus die is lekker thuis en mijn zoontje heeft een vriendje te spelen. Allemaal heel gezellig dus. In principe....Alleen loop ik dus enorm te chagrijnen hier.

Hebben dat ook wel eens?

Gr ingrid

p.s. Ik ga me maar uitleven op de strijkwas....

Ik herken het wel. Ik ben veel sneller op mijn teentjes getrapt en ik kan ook behoorlijk chagrijnen. Vooral op mijn werk beginnen ze het te merken. Nouja ze moeten het er maar even mee doen ;-).
Ge sunshine

heeeeel herkenbaar! ik geef ook aan iedereen aan dat ik nu iets minder geduld heb dan normaal.
ik had woensdag ook een slechte dag, ik wist echt niet meer wat ik met mezelf aanmoest.

weet iemand of dit nog weg zak?? die hormonen enzo?

Hoi,

Ik heb er ook last van hoor met momenten, ik ben nu gelukkig al een aantal dagen super vrolijk en voel me ook goed!
De pieken en dalen worden wel iets minder na 3mnd, maar vaak houd je het toch een beetje in de zwangerschap, maar het zelf onderkennen is al heel wat waard.
Hoe oud is je zoonte? ik heb het de kinderen wel uitgelegd; dat in mama´s lichaam vanalles gebeurd en ik daarom soms wat fel reageer, ze snappen het wel (alleen de jongste niet van 2.5jr)
Succes ermee

Hoi MJ,

Ik heb het mijn zoontje ook uitgelegd. Hij is 4.5 dus snapt het ook wel hoor. Hij is dan extra lief voor me, en ja, dan voel ik me weer extra schuldig....

Ben morgen 13 weken dus hoop dat de heftige momenten snel verdwijnen!

Gr ingrid

Terug
Bovenaan